[foto4ALL]


Large

Te invit la prima mea participare intr-o expozitie de fotografie, intitulata Foto4ALL ce se va desfasura in cadrul Salonului de Fotografie, Bucuresti in perioada 11-13 iunie 2010 la The Ark – Bursa Marfurilor, Calea Rahovei 196A. Intrarea este libera.

Totul s-a intamplat foarte repede, iar vestea ca am fost selectata m-a surprins placut. Expozitia reuneste lucrarile a 20 de fotografi, selectati in urma unui concurs. Pe langa vernisaj, vei putea participa si la workshop-uri legate de fotografie, vei avea sansa de a fi model intr-o sedinta foto si vei afla cum “vad” nevazatorii fotografiile.

Organizatorii au pregatit si alte evenimente si expozitii despre care poti afla
– in postarea pe care am facut-o pe pagina mea Flickr la http://www.flickr.com/photos/lazarian/4678663550/
– pe pagina oficiala a Salonului de Fotografie, http://www.salonfoto.ro

Data: 11-13 iunie 2010
Locatia: Ark – Bursa Marfurilor, Calea Rahovei 196A, Bucuresti – intrarea este libera.
Programul: Vineri, 11 iunie: 12.00 – 04.00 (Noaptea Alba a Galeriilor)
Sambata, 12 iunie: 11.00 – 20.00
Duminica, 13 iunie: 11.00 – 18.00

[In prezent, lucrez la un website personal; pana il voi lansa, poti vedea aici cateva din proiectele mele: http://www.flickriver.com/photos/lazarian/popular-interesting/ ]

7 thoughts on “[foto4ALL]

  1. Super. Multumesc mult pentru info. Pupic

  2. Nu pot sa ratez asa ceva 🙂

  3. la multi aaaaaaaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! sa fii sanatoasa, fericita si la fel cum imi urai tu mie pe coperta interioara a unei carti primite in dar: „sa nu te schimbi niciodata!”.

    imi este tare dor de tine, sunt tare bucuros ca uite, vad ca iti merge bine in noua cariera/hobby (vreau detalii). nu mai stiu, din pacate, nimic despre tine (voi). eu sunt cu Teo de 4 luni la Londra si mi-ar placea sa stii ca a noastra casa (victoriana, evident) va este deschisa oricand 🙂

    cu drag,

    Alin

  4. Mirela, Corinne – multumesc mult si sper sa va placa ce veti vedea. Este o expozitie de grup, un pas minuscul, dar care pentru mine inseamna o confirmare de care – ca incepator – aveam nevoie. Va multumumesc ca va faceti timp sa mergeti si va doresc si eu numai bine.

    Alin, noi suntem tot in Manchester, sanatosi, multumim lui Dumnezeu, eu fac un masterat in fotografie la University of Central Lancashire, calatoresc mult si fac ceea ce-mi place. Ma bucur ca sunteti bine si sanatosi. Multumesc pentru gandurile frumoase si mult succes in ceea ce faceti.

  5. Buna, Ivi. Nu stiu daca iti mai amintesti de mine. Ne-am intalnit la Biblioteca Judeteana Panait Cerna din Tulcea, eu eram studenta la Jurnalism la Constanta atunci. Ne-am mai intalnit de doua ori, mi-ai dat tu sa citesc Zbor in bataia sagetii al lui Patapievici intr-o perioada cand nici macar nu auzisem de el. Eu sunt tot in Tulcea. Stiam ca lucrezi in Bucuresti. Am gasit blogul tau din intamplare, o sa-ti povestesc cu alta ocazie cum. Vreau sa iti spun La multi ani si sa stii ca imi place tot ceea ce vad aici la tine. Imi pare rau ca nu am vorbit mai mult. Dar, cine stie… Tu de cat timp ai plecat in Anglia, cand mai vii prin Tulcea? Numai sanatate si succes in tot ce faci.

  6. Multumesc, Doina, pentru cuvintele frumoase, bineinteles ca-mi amintesc. Erai in perioada ta hipioata – dupa cum marturiseai. Sunt in Anglia de 2 ani de zile. Sper sa ajung in Tulcea toamna asta, daca nu mai apare vreun nor de cenusa sau ceva, Doamne fereste. Lasa-mi un mail/telefon la lilaphotography@yahoo.co.uk. Iti doresc si eu numai bine.

  7. Buna. Am fost, am vazut, mi-a foarte placut. Sper sa mai vad astfel de pasi mici si frumosi intr’ale fotografiei. Wish you the best.

Leave a Reply

