uneori ma simt ca-n filmul PAY IT FORWARD si stiu c-o sa mor la final


am avut niste mari dureri de cap legate de ce se intampla in Moldova, urmarind de aseara, pana in noapte tarziu si apoi dis de roua dimineata stirile si incercand sa-mi pozitionez creierul inspre o opinie sau alta. dupa care mi-am dat seama ca opinia mea chiar nu conteaza si ca, in fond, viata mea marunta e mult prea pretioasa pentru mine ca sa mi-o consum pe tot felul de chestii care neprivindu-ma nici macar indirect reprezinta, mai degraba, un consum inutil de energie. energie pe care m-am hotarat sa o economisesc pentru RACE FOR LIFE care este o campania nationala in UK de strangere de fonduri destinate cercetarilor medicale in domeniul cancerului, ocazie cu care io o sa platesc o taxa de inscriere de 12 lire, o sa mai cumpar un tricou de 15 lire, dupa care o sa alerg usor sau o sa merg, dupa cum ma tine, 5 kilometri, cel mai probabil in Pennington Flash. In Leigh chestia asta se organizeaza pe 17 mai, asa ca mai am timp sa ma antrenez si sa va mai zic detalii.

ieri am cumparat trei albume: o compilatie de Chill Out, cu 3 CD-uri, am reusit sa ascult numai unul, un U2 – 18 singles si Doves – Kingdom of Rust, numai ce lansat.

dsc_0535

este foarte bun, mi-e limpede ca cei 3 si-au asimilat niste lucruri, mai de pe la Muse, mai de pe la U2, in cele din urma rezultatul are si bruma lui de originalitate pentru care eu ii foarte apreciez. recomand ascultare cu orice ocazie, mai ales ca nu e absolut nimic comercial la mijloc, parerea mea.

dsc_0519

imi pare rau ca nu mai vorbesc cu Cezar, o sa continuu sa fac niste poze tampite, pana nu va suporta si-mi va spune CE PUII MEI FACI? sau ceva similar. in fine. dupa cum se vede mai sus, sunt foarte ocupata! 🙂

am luat houellebecqul de la biblioteca, the possibility of an island, sa-l citesc si in engleza, si pe cand citeam mi-am dat seama ca trebuie sa-l citesc si in franceza (complicat rationament, era la mintea gainii, dar ma rog, in calitate de duffy duck ce sunt… ), macar sa incerc, macar sa ma straduiesc. daca tot ma laud ca e una dintre cartile mele preferate.

altfel, ma enerveaza oamenii care ma intreaba de viata mea, de parca le-ar pasa. stiu ca celor mai multi nu le pasa si vor doar sa ma iscodeasca sau chestii din astea sau am io o frustrare, in fine, ideea e simpla: io stiu cine tine la mine si la cine tin si de obicei noi astia de care zic aici NU AVEM NEVOIE DE CUVINTE.

dsc_0527

astia-s numai unii. altii erau ocupati sa fie spalati sau erau plecati pe drumuri. 🙂

ca sa inchei totusi postarea asta, o sa lipesc video-ul de la Kindom of Rust, care e filmat in zona in care locuiesc si care imi place foarte mult si care nu e descoperirea mea, ci a lui Toblerone, ca e melodie mai de baieti, adica mai deep. 🙂 cu toate acestea, subscriu cu toata inima si sper sa va placa si voua macar pe jumatate din cat ma oPsedeaza pe mine.

dsc_8507

13 thoughts on “uneori ma simt ca-n filmul PAY IT FORWARD si stiu c-o sa mor la final

  1. uau. ce bine ca ti-a venit pofta de scris pe blog. cate sticloantze sunt acolo? ati innebunit? si aia roz ce e cu ei? 🙂 clipul BESTial!!! mai vreau.

  2. sunt opt sticlute. care-i problema, pofticioaso? 🙂

    cu tenisii roz nu e nimic. asa stau ei ca m-am plictisit de ei. daca le-as fi pus siret pentru poza as fi mintit. ma bucur ca-ti place clipul. asa si meriti. 🙂

  3. Deci pina la urma Moldova, muzica de cilaut, iutu, Cezar, PUIIMEI… Si pentru ca trebuiau sa poarte un nume li s-a spus blogul lui Li. Pai, e frumos? Eu stiam ca poti mai mult. Si mai logic.

  4. I s-a spus “blog de leigh”, nu “blogul lui Li”. pot ce vreau. si nu vreau sa demonstrez nimic. nici macar logicul comun. numai bine!

  5. “eu sunt adevaratul filozof, iubitor de intelepciune, voi sunteti numai teoreticieni de filozofie”, vorba lui becali :))) asta apropos de exigentze :)))

    tu cu nici un pret n-ai lasa omu’ sa se simte bine daca ii vine lui asa ca e clar ca n-are ce face.

  6. absolut. 🙂

    si asta pentru ca in gradinita mea se sta relaxat, daca ma-ntelegi. stai lucid. :))

  7. thats my girl. ma rog, “our”. k pun pariu ca dna diana citeste de cum ajunge acasa:) (imi plac Doves)

  8. orice ai face mie imi place …Alina este omul inventiv si super pe care il descoperi si il redescoperi continuu

  9. Imi este foarte dor de tine. Te rog sa mai scrii despre ce faci. Nu trebuie sa demonstrezi nimic, asa este. Dar este o lume de care te indragostesti usor si care iti devine indispensabila. Lumea asta, a ta.

  10. Apropo de chestia cu Moldova blah, blah dezbatuta de noi ieri pe mess, ca un facut am vorbit ieri pe strada cu niste tipi de la un ziar care m-au intrebat ce parere am despre manifestatiile de solidaritate si le-am raspuns atat de sec, incat m-au lasat in pace:))))

  11. nu avem nevoie de cuvinte
    nu avem nevoie de cuvinte
    nu avem nevoie de cuvinte
    nu avem nevoie de
    nu avem nevoie
    nu avem
    nu

  12. va iau in brate pe toti.

    jP, I do agree! 🙂

Leave a Reply

