încă nu ştiu sigur dacă e primăvară


paralelism involuntar

paralelism involuntar

alte poze sunt la linkurile din stânga, pe aminus3, o comunitate drăguţă, de oameni fără pretenţii şi fiţe ale căror comentarii le-am feed-uit aici, precum şi pe flickr unde nu ştiu ce caut, dar deocamdată acolo se pot încărca poze încă, faţă de wordpress care mi se buşeşte sistematic.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care vi le pot spune este că am văzut şi oameni care LUPTĂ în România, precum Cătălin – declar lectura postării absolut obligatorie, iar pe mine mă declar bucuroasă  de faptul că îl cunosc pe Cătălin aşa cum el este bucuros de a fi avut şansa întâlnirii cu  domnul profesor Dan I. Papuc al cărui mozaic de înţelepciune l-am citit cu multă plăcere, chiar dacă priceperile mele în ale matematicii sunt limitate.

după cum spuneam nu ştiu sigur dacă este primăvară sau nu, aşa că trebuie să mă duc să verific ceea ce vă doresc şi vouă pentru că încă mai cred că statul în faţa computerului dăunează grav sănătăţii.

all_ian_-115_r

narcisele sunt dovadă că azi e ziua lui Ţestosu, La Mulţi Ani!

Leave a Reply

