adevăruri simple şi limpezi


declaration

declaration

Sometimes I believe I love England so much that I feel the need to caress with my own palms the corners of its buildings.

(am scris această declaraţie la colţul unei străzi, m-am oprit din drum şi am scris exact cum mi-a venit, mi s-a părut că îmi recunosc pentru prima dată un lucru. poza am făcut-o însă mult mai recent, adică ieri şi e un crop, după cum se vede. )

One thought on “adevăruri simple şi limpezi

  1. Din ciclul : “English my love!!” – mai tii minte, clasa a ix-a?? manualul faimos??????

Leave a Reply

