you are my sunshine, my only sunshine


James Allan (Glasvegas)

Share-uiesc această minunată fotografie având acordul în acest sens al autorului ei, MisfitKid

v-am spus încă de la Daddy’s Gone că acela o fost doar începutul.

nimeni nu m-a crezut.

oamenii au rezistat tot mai greu în preajma mea cu boxele în volum şi ei în boxe

sau

cu sidiul la purtător în maşină

sau

cu empetreiul la maximum pe străzi

sau

aici pe blog

sau

cu send file pe messenger.

cu toate acestea, io tot îndrăgostită am rămas şi acum sunt şi mai şi. cum de cine? de James şi colegii lui. (mai mult de James, dar e firesc să iei oamenii cu TOTUL)

dacă nu reuşiţi în HD faceţi click pe normal version. dacă nici în normal version nu reuşiţi, contactaţi-mă. dacă nici aşa, asta e! 🙂

aici , site-ul Academy Films (Londra), pagină cu alte trei videoclipuri regizate de Martin de Thurah, în cazul în care v-a cam plăcut acesta.

2 hinturi:

1. mie îmi place să văd poza direct la sursă, făcând click sub ea, pe linkul cu numele iubitului meu pentru că acolo e clară şi în dimensiunea pe care a dorit-o autorul şi în care se văd şi genele, şi tricoul şifonat muuult mai bine;

2. mie îmi place să văd clipul direct pe youtube, aşa că fac dublu click şi îl văd acolo mai bine sau mai mare, după preferinţe. ale mele includ ambele mereu 🙂


5 thoughts on “you are my sunshine, my only sunshine

  1. dragul de el, cat de delicat si tandru este el. si puternic, deopotriva. te inteleg acum! clipul e fabulos.

  2. sunt la job şi m-am uitat la video fără sunet că nu am boxe (nu e de râs.) nu a fost chiar sad as it seems, e o experienţă interesantă, vezi mai multe detalii, îţi fuge mintea departe, iar dacă e prima vizionare eşti foarte curios să descoperi întregul, melodia. aştept să ajung acasă să vedem.

  3. da, clipul m-a izbit si pe mine. de fapt, glasvegas s-au intors din concert la londra pentru doua zile ca sa participe la filmarile pentru acest clip. regizorul are numai 34 de ani si de aia v-am dat link la portofoliul lui, mi se pare un tip cu idei foarte faine.

    fisitque, ma bucur ca nu ma uiti.

    dan, m-ai facut sa zâmbesc. mulţumesc.

Leave a Reply

