să fiu pură. să pot iubi.


când am încercat prima dată ciocanele scoteau un sunet
care spărgea dimineaţa aşa cum nimeni n-ar fi vrut.
apoi a fost tot mai uşor să ne iubim. oriunde ne-am fi ascuns,
încăpeam oriunde. degetele împletite şi un alt fel de a privi
de parcă numai în ochii noştri se contura deplin şi lucios
adevărul. nu mă poţi ajuta cu nimic. am lăsat toate astea
să-mi colcăie în stomac. mi-am ros unghiile şi mi-am tăiat
părul. am înghiţit fiecare nou răsărit ca un gălbenuş. numai

în mintea mea golul are formă de om.


atunci mă ridic în capul oaselor şi te privesc. vii ca un medicament
sau ca un drog sau ca ploaia. bunătatea ta simplă îmi ondulează
articulaţiile. îţi miros obrazul.

uneori doar aşa se poate trăi de-adevăratelea.

Leave a Reply

