s-a întâmplat ceva


azi, în jurul orei 19 aici, pe când mă aflam în cabina de duş am auzit un zgomot ciudat. sticla cabinei se aburise şi apa devenea tot mai fierbinte. nu mai nimeream să îi reglez temperatura. o clipă am crezut că mă sufoc şi că îmi crapă creierul. ceva a troznit ceva în mine. zgomotul venea dinăuntrul meu. pe interior se rupe totul foarte uşor, nu simţi – pentru că nu-ţi conştientizezi interiorul. pentru că te crezi etern. şi atunci am început să respir adânc, m-am gândit la tata şi apoi la dumnezeu. apa îmi curgea în cap şi stăteam cu ochii deschişi şi fruntea lipită de perete. mă gândeam că dacă ar fi să îmi provoc acum un infarct, aşa cum făceam în copilărie când îmi provocam febra, care ar fi ultimele cuvinte cu care oamenii au rămas în cap? ce am spus ultima oară? unde am pus semnul de carte? dar, mai ales, când trupul de sub duş va fi inert şi mult mai greu, cât de hidos va fi pentru cei vii? mă va săruta cineva pe frunte fără să simtă un greaţă, noduri în gât şi frică? în cât timp mi se va uita numele? va spune cineva

“după cum zicea Li” sau mă va pomeni cineva şi apoi să râdă din toată inima?

dacă nu ai făcut nimic care să conteze CU ADEVĂRAT într-o bună zi ţi se va întâmpla şi ţie.

ascultă-mă bine: trebuie să conteze şi să rămână.

livia-family1

să schimbe în bine o mică părticică de lume.

altfel, TOTUL A FOST DEGEABA!


(freedom of faith. peace. love. )

( Pennington Flash, 2008 )

6 thoughts on “s-a întâmplat ceva

  1. Acum m-ai speriat. Poate intri pe mess sa vb ceva cu tine. Sper ca esti binee! Da si tu un semn si da-mi si mie nr. de tel fix din anglia. Pupp!

  2. 🙂 aceasta este Onuc, doamnelor şi domnilor, şi cum se sperie ea, iată!

  3. da
    cineva va spune sigur
    şi nu o dată:după cum zicea li

    ai tu idee de asta?

  4. mda,hai ka e nashpa
    kiar rupe ,bravo,ai reusit sa ma sperii

Leave a Reply

