tragem linie, calculăm şi apoi planificăm


dragii mei,

sper că v-aţi distrat bine de Crăciun, că aţi simţit căldura familiilor voastre şi a celor dragi. în plus, acestea sunt poate cele mai frumoase momente din viaţa unui om, cele în care în prag de sărbători simte aproapele mai aproape. sper că aţi mâncat ciorbiţe de burtă, sarmale şi cozonaci pufoşi.  sper că i-aţi iertat pe cei care v-au supărat şi că aţi fost, la rândul vostru, iertaţi.  sper că aţi simţit miros de cetină în casă şi că v-aţi gândit o clipă şi la cei care au însemnat ceva pentru voi, dar nu mai sunt aproape (din diverse motive). nu-i aşa că sărbătoarea Naşterii Domnului ne învaţă să fim mai UMANI?! asta mi se pare cel mai tare. că am putea fi mereu aşa cum suntem de Crăciun, dar … nu ne iese sau nu ne interesează să ne iasă.

aş vrea ca prin acest post să vă salut pe toţi şi să vă iau în braţe pe toţi şi să vă rog să mă iertaţi dacă v-am greşit în anul ce se încheie. ştiu sigur că am greşit faţă de mulţi dintre voi, cu vorba sau, dimpotrivă, cu tăcerea, din motive mai mult sau mai puţin justificative. e momentul să vă rog să înţelegeţi că nu-s chiar aşa de rea şi că, de multe ori, o ambiţie prostească sau o glumă tâmpită m-au făcut să par astfel (adică rea, umflăcioasă, orgolioasă sau mai ştiu eu cum).

de fapt, nu e nicio grozăvie. eu sunt aceeaşi Li pe care o ştiţi în adâncul vostru, Li care în general e plină de viaţă şi care, în particular, consideră că cea mai mare bogăţie a ei sunt PRIETENII! de aceea a şi scris acest post scurt şi crăcănat şi emoţionat la care – ca să se scoată – a lipit melodie prea frumoasă pentru cititorii şi prietenii ei! SE ŞTIU EI (altfel nu ar citi rândurile astea:P)

3 thoughts on “tragem linie, calculăm şi apoi planificăm

  1. m-ai emotionat si de data asta. te pup, draga noastra si te iert ca nu ai trmis prin western union o felie din praijturile alea. te iert, relax…

  2. am inteles ca nu esti chiar atat, dar chiar atat de rea.
    dar cine a zis asa ceva?

  3. toată lumea, inclusiv tu, andrei. or ai uitat?

Leave a Reply

