lenea de blog şi pofta de viaţă


dsc_0201

fără doar şi fără poate, am cumpărat muzică pe CD-uri pentru ascultare pe drumuri şi coclauri, dar şi pentru că aşa mi se pare normal, să plătesc efortul artiştilor de a mă încânta pe mine muzical. aşadar, am luat CD cu Tiesto, Massive Attack, Soundtrack-ul de la ONCE (adică Glen Hansard, în mare), Texas (da, ştiu, dar e singura muzică pe care o pot asculta în continuu fără probleme), Amy Winehouse şi, desigur, Glasvegas. Pentru că deja ajungeam la sume cam exagerate (că am luat şi 2 filme şi vreo şapte insigne mici), am renunţat la un dublu CD cu Frankie Valli and The Four Seasons (da, de formaţia mea sunt retro, asta e!), dar îl voi înhăţa cu prima ocazie. Mai specific doar că Frankie e născut la 3 mai (adică în zodia Taurului), adică cea mai importantă zodie din viaţa mea (deşi io nu-s Taur şi toate combinaţiile astrologice zic că Taurii nu merg cu mine şi nici eu cu ei!). şi chiar dacă varianta aceasta e îngustă pe ecran şi lungită, comprimată imagistic am putea spune, mie îmi place cel mai mult şi mă face să sar în sus şi să dezlănţui mişcările cele mai nedezlănţuite de pe planetă. sper să o urmăriţi şi voi cu aceeaşi bucurie ca şi mine.

(ps. cu ocazia căutării de clip să-l lipesc aici, am revăzut secvenţa din “10 things I hate about you”, în care Heath Ledger cântă melodia aceasta şi m-am întristat  un pic, deşi sunt împăcată cu ideea că moarea e singura certitudine).

Leave a Reply

