mărturisire şi o întrebare:


câţiva prieteni din ţară, printre care diana, otto, bebiţu, răzvan, lavi, florian, cristina şi alţii mi-au zis să nu care cumva să-mi prindă curul prin ţară înapoi, prezentându-mi şi câteva motive pentru asta pe care păream că le uitasem. ok. dar oare cum îmi vine mie aşa când văd clipul acesta, filmat în România şi aparţinând uneia dintre formaţiile de care m-am îndrăgostit de cum am ajuns în UK? Nu aştept răspuns. E doar aşa, retoric.

Sărbători fericite! (click pe link)

Please Come Back Home – Glasvegas

(am adăugat melodia şi la colecţia din dreapta la VodPod videos)


5 thoughts on “mărturisire şi o întrebare:

  1. cum sa te simti? te simti foarte bine. sa departajezi actul artistic de ceea ce inseamna viata ta. nu incepe cu chestii din astea ca nu ma impresionezi. s+auzim de bine si de merry christmas.

  2. sa vezi ce retorica lui las vegas iti trag eu.
    ai uitat?

  3. Sa nu te prind pe acilea. Desi eu vroiam sa te vad ca mi-e tare dor de tine. Dar asta e alta poveste. Pupp

  4. cred ca trebuie sa faci ceea ce simti. ii inteleg pe prietenii tai, dar ei nu se pot pune in locul tau pentru ca pur si simplu nu sunt tu. tu cu tot ce este in tine, ceea ce ei nu pot vedea si intelege.

  5. andrei, diana, onuc, acelaşiul: vă îmbrăţişez cu drag şi dor!

Leave a Reply

