însemnare neînsemnată. totuşi, trebuia să o fac.


nu am mai plâns de mult văzând imagini. adică aşa pe nepregătite.

am plâns cel mai mult de nervi, în ultima vreme, din cauza luptei mele cu lipsa ţigărilor.

dar şi asta a trecut.

aici se află clipul care m-a emoţionat foarte mult, fără să mă pot controla, impactul fiind cu atât mai puternic cu cât urmăream acest model de săptămâni. dacă aveţi răbdare, zic că merită să-l vedeţi. chiar dacă nu o să vă impresioneze ca pe mine.

acum, nu-mi rămâne decât să îl aştept pe moş crăciun.
deci, să fiu cuminte!

(imaginile sunt filmate – nu demult –  în UK)

Leave a Reply

