dacă simţi că trebuie să schimbi ceva în viaţa ta, probabil chiar trebuie să o faci


înainte de orice, vreau să spun că mi se pare firesc ca unele dintre lucrurile pe care le scriu să nu ţi se potrivească ţie. să pară de pe altă planetă sau nişte fleacuri. nu cred că are nimeni pretenţia de UNIVERSALITATE în orice. de aceea, iertată fie-mi o eventuală redundanţă la nivel de idee, însă acesta este blog de leigh, vrea să fie deLEIGHcious şi în primul rând nu încearcă să fie ce nu e. which iz dă most important ting.

pentru orice schimbare ai nevoie să fii ÎNDRĂGOSTIT.

nu în sensul de îndrăgostit de un om (nu neapărat, deşi cred că ar funcţiona şi asta), ci îndrăgostit de o idee, de o anumită treaptă pe care vreo să o urci, de un anumit aspect pe care vrei să îl schimbi. ÎNDRĂGOSTIT DE TINE. cel care vei fi.

de obicei este nevoie de o armată de susţinători. nu poţi face singur singurel nimic. decât dacă ai ceva practică yoga la activ sau cine ştie ce ditamai ambiţia (în acest ultim caz, nici nu se mai pune problema CUM să schimbi ceva, ci doar să ÎŢI DOREŞTI să schimbi ceva.)


dar dacă nu ai o armată de susţinători ce te faci? nu îi poţi inventa peste noapte. nu e nimic: e de ajuns SĂ AI UNUL. sau să găseşti în tine un susţinător. sau un model care să te inspire. un om care a trecut printr-o situaţie similară cu a ta şi care a reuşit. de fapt, asta este cea mai mare bogăţie. oamenii care te inspiră.


presupun de la bun început că MOTIVAŢIA există. fiecare cu motivaţia lui. puternică. realistă. strong.


zilele trecute mi-a fost greu. mi-a venit deseori în cap gândul că aş aprinde o ţigară. nu deseori. să zicem cam de 4 ori într-o săptămână. poate doar trei, nu sunt sigură. dar nu 5, în niciun caz. nu mi-a plăcut de mine că am avut gândul ăsta. în acele clipe am fost foarte slabă şi nu am avut niciun susţinător. a trebuit să îmi dau singură peste degete. am mestecat câte două gume deodată. am urlat. am bocit. am transpirat. am făcut duş. mi-am smuls părul din cap. şi a trecut. faptul că a trecut fără să am susţinător la propriu m-a încurajat şi mai mult. e victoria MEA, numai A MEA. înseamnă că POT.


planul de detoxifiere continuă. aş scrie mai multe despre asta, dar mi-e să nu fiu ridicolă sau plictisitoare. cert e că trebuie să fii îndrăgostit ca să faci ceva. să te proiectezi pe tine însuţi într-o DORINŢĂ, acea dorinţă să prindă încet încet contur şi să o laşi să înceapă să lucreze. apoi, munca pe care va trebui să o depui tu va fi infinit mai uşor de realizat.


pentru că încerc să reduc cantitatea de cafea şi pentru că şi reuşesc, am găsit înlocuitoarele ei ca fiind de-a dreptul secsi şi surprinzătoare. ceaiurile, adică.

2008_111828septembrie0003

am cumpărat această carte ieri, The Various Flavour of Coffee, un roman de Anthony Capella, tocmai pentru a aprofunda toată chestia asta şi pentru a face ca ea, cafeaua, să lucreze pentru mine, nu împotriva mea. (când am cumpărat cartea, m-am gândit la Cătălin, pentru care, ştim bine, cafeaua şi ritualul savurării ei dimineaţa reprezintă o artă şi o voluptate!)

coffee_cover_uk

mai multe despre roman AICI

/despre muzică numai de bine. sunt – din nou – în perioada simply red/

care se potriveşte de minune, cu tot ce am zis mai sus, zice:

If I could make a wish I think I’d pass,

Can’t think of anything I need,

NO CIGARETTES NO SLEEP NO LIGHT NO SOUND

NOTHING TO EAT (!!!!!!!!!!!) NO BOOKS TO READ (să nu exagerăm chiar aşa!)

MAKING LOVE WITH YOU HAS LEFT ME PEACEFUL WARM INSIDE

WHAT MORE COULD I ASK

THERES NOTHING LEFT TO BE DESIRED

SOMETIMES ALL I NEED IS THE AIR THAT i BREATHE AND TO LOVE YOU

2008_111828septembrie0014 2008_111828septembrie0018

iar eu sunt întru totul de acord (vorba lui toblerone: “astea-s melodii de om care ŞTIE. adică, alţii mai bâjbâie. el chiar ştie despre ce e vorba”) 🙂

2 thoughts on “dacă simţi că trebuie să schimbi ceva în viaţa ta, probabil chiar trebuie să o faci

  1. dar cât de prost trebuie să fii tu dacă îţi imaginezi că-mi pasă 🙂

Leave a Reply

