una dintre cele mai mari frici ale mele


este aceea că aş putea deveni CA MAMA.credeţi că se apropie?!

2008_021328septembrie0002

mama mi-a ucis copilăria şi adolescenţa cu obsesia ei pentru curăţenie. eu însă cred că nu semăn chiar aşa de mult cu ea (o secundă, întrerup scrierea pentru că am văzut o dungă de praf pe masa de la televizor)

de când m-am lăsat de fumat, am înlocuit ţigara şi cafeaua de dimineaţă cu Yakult
2008_021528septembrie0001

am renunţat la bogdan popescu, adică e pus pe stand-by, pentru că m-au izbit o biografie Anais Nin de Deidre Bair (care a scris biografii şi pentru Simone de Beauvoir şi Samuel Beckett), apărută  la Bloomsbury Publishing House, în UK, în anul 1995; şi The Journals of Anais Nin; precum şi “stripped: Depeche Mode” de Jonathan Miller, la Omnibus Press, apărută în 2003. mă mai încurc seara şi printre paginile unui volum de istorie a fotografiei, dar el nu se pune.

2008_021528septembrie0003
imaginea asta am furat-o din carte pentru că mă face să zâmbesc şi am vrut să v-o arăt şi vouă
2008_021528septembrie0006
după ce termin cu postarea aceasta, plecăm spre liverpool, unde, pe lângă alte atracţii cheltuitoare de bani, vrem să ajungem în The Cavern şi sper să mă întorc cu poze bune de acolo. aşa să ne ajute dumnezeu.(încă ceva: în dreapta, la clipurile colectate prin VodPod actualizez mereu cu melodii mai mult sau mai puţin recente, aşa că trageţi cu ochiul şi cu urechea şi pe acolo, că pentru voi o fac)

One thought on “una dintre cele mai mari frici ale mele

  1. You cleaninig freak best friend of mine, asemanarea intre Mr.Toblerone si Dave is hugeeeee! Puppp! Astept poze de la Caverna, atat de laudata de Guru Mr. I. – cel mai tare prof din facultate:) Onuc

Leave a Reply

