cel mai mult la mtv ema liverpool


mi-a plăcut faptul că Rick Astley a câştigat Best Act Evă
mi-a plăcut Paul McCartney – lăcrimând, evident
şi draga de ea pe care o admir pentru amestecul de forţă şi feminitate,
ca să nu zic de muzici şi voci

mi-a mai plăcut şi faptul că toblerone, la vreo 20 de minute după moment, a zis despre sticla pe care ea i-o sparge în cap nefericitului: “era de zahăr, îţi dai seama, nu?!”

nu vreau să spun ce nu mi-a plăcut că mă întind şi n-am timp.

One thought on “cel mai mult la mtv ema liverpool

  1. Nu-mi place Pink. E total androgina si nu inteleg de ce se tot plange ca a divortat, cand tocmai ea a fost cea care a fost cu ideea. Dahhhh! Citind un coleg de-al meu – unul dintre ei sigur e gay..altfel de ce atat show si tanguiala????????????? :)) Onuc

Leave a Reply

