manchester la început de noiembrie şi cum m-am îndrăgostit de william chambers


am promis poze din manchesterul de toamnă, dar m-am luat cu una alta şi nu am avut timp. manchester-ul de toamnă este friguros, însă nu se poate să nu auzi pe cineva fredonând vreo melodie simultan cu difuzarea la radioul din magazine, lucru care induce bunădispoziţie. în plus, sâmbătă a fost foarte soare şi foarte frumos.

aceasta este o părticică de drum dinspre leigh spre manchester

m1

când am ieşit din parcare, am văzut canalul şi nişte culori de acasă

m21

dat fiind faptul că devine tot mai greu şi durează tot mai mult să uploadez poze pe wordpress (şi pentru că sunt cam multicele şi cam mari) m-am gândit să le adun pe restul pe flickr. aşadar, vă rog să trageţi cu ochiul la mai multe imagini AICI

thanks for understanding 🙂

m41

încă ceva: îmi place de mor acest pălărier

de fapt, cred că m-am îndrăgostit de-a binelea. voi ce părere aveţi despre creative30? 🙂

Leave a Reply

