emergency situations


cioco1cioco2cioco3

aşa cum v-am mai spus, mă aflu într-un minunat quest de descoperire a poeziei în locuri neaşteptate. cu ocazia renunţării la ţigări şi a căutării de înlocuitori am găsit în hypermarketul ASDA un medicament pentru situaţii de urgenţă pe care l-am cumpărat de îndată. specific că la ora actuală el nu mai există în dulap, noroc că mi-a trecut prin cap să fac nişte poze să vi-l arăt şi vouă. dacă a avut efect? DA! SUNT NEFUMĂTOARE! 🙂

(pentru cei care nu vor să se benocleze prea mult în poză, iată indicaţiile terapeutice de pe pachet)

For immediate relief of:
Chocolate Cravings, Lovesickness, Exam Pressure, Mild Anxiety and Extreme Hunger.

Directions for use:
Tear open wrapper, break off desired dosage, and consume. Alternatively massage into the affected area. Repeat dosage as required until finished. If symptoms persist, contact your local confectioner.

Leave a Reply

