amintire din vremuri imemoriale şi bună dimineaţa


am început această dimineaţă cu Classic FM, postul pe care e presetat radio-ul meu pentru dimineţile de luni. aşa mi-am adus aminte de una dintre primele mele emisiuni, realizate pe când eram puştoaică, la Radio Argus din Tulcea, prima staţie radio privată din oraş. Aveam cam 19-20 de ani, cred, şi făceam, printre altele, şi o emisiune de muzică clasică. “Sponsorul” emisiunii era un medic al cărui nume îmi scapă acum (e vorba totuşi de mai bine de 10 ani), dar dacă o întreb pe mama, ea sigur va şti. Domnul medic îmi aducea materialele: cărţi despre compozitori, articole, albume de istorie a muzicii etc. şi făcea sugestii cu privire la ce să introduc în program. El îmi aducea şi casetele, uneori (fiind o staţie radio mică, de provincie, nu prea avea muzică clasică aşa, cine ştie ce). Singura lui pretenţie era să mă audă pe mine vorbind de Vivaldi, Chopin, Bach, Berlioz, Tchaikovsky, Rossini, Bizet, Debussy, Grieg, Mozart şi Albinoni – despre acesta din urmă , domnul doctor mi-a zis că este “Geminist” ca şi mine, mai mult decât atât, născut fix pe 8 iunie, ca şi mine (ştiu sigur că dumnealui este născut pe 2 iunie). Era ciudat pentru că vineri seara tot eu realizam şi o emisiune de party specifică, dar mă împăcam bine şi cu cea de muzică clasică. Erau vremuri de început pentru radioul românesc, în general, ca să nu mai zic de cel de provincie. Cert este că în această dimineaţă mi-am adus aminte de ele ascultând o bucăţică absolut magnifică, provocatoare, plină de speranţă a compozitorului ceh Antonin Dvorak: Serenada în Mi Minor pentru orchestră de coarde, op 22 (aici dirijor Pawel Przytocki).

(mi-am adus aminte: domnul doctor SEZANOV!)

pentru colegii mei de la Euroscript care nu pot viziona clipuri pe youtube, aici versiune audio.


6 thoughts on “amintire din vremuri imemoriale şi bună dimineaţa

  1. sau poate ar prinde bine si un mix trance mai incolo ce zici?

  2. Pingback: amintire din vremuri imemoriale şi bună dimineaţa Video

  3. chiar surprise:)

    andrushka, dar oricând.

    bro, no more I love you s! 🙂

  4. uite pe ce m-am “blocat” eu de ceva vreme:P ca sa nu zici ca am disparut :D:D:D
    Bedřich Smetana – Ma Vlast: Vltava

Leave a Reply

