when you hi-jack my heart


am zis că o să scriu azi ceva haios, dar uite că nu am timp să fac exact aşa cum aş fi vrut. o să încerc maximum de mesaj cu minimum de cuvinte, mai ales că nu e cine ştie ce mare scofală. în primul rând, vreau să vă anunţ că eu continuu să fiu NEFUMĂTOARE, asta pentru cei care cred că am renunţat pentru că nu am mai scris nimic de asta. nu mai scriu pentru că mi se pare că îmi devine propriu să fiu aşa, lucru la care mă ajută şi faptul că mă aflu printre nefumători, atât în casă, cât şi pe stradă, iar în locantele din Anglia, precum ştiţi, nu se fumează absolut deloc. în orice locantă, vreau să zic.

destul cu lauda de sinele meu. în seara asta o să am un program foarte intens, în sensul că trebuie să traduc ceva ce vreau eu mult să traduc, să găuresc şi personalizez şi sacrific dovleacul unu,

să nu mă mai scap pe mine de râs când văd cutia asta de pastile care ajută organismul omului, aşa cum m-am scăpat pe mine de râs când am văzut-o în magazin şi toblerone făcea o traducere adaptată a instrucţiunilor de pe pachet, chiar acolo lângă raft, de era să leşin de râs peste toate cutiile roşii de rennie şi alte chestii de stomac doi

Dat fiind faptul că toblerone şi-a făcut antrenamentul la aruncarea dovleacului şi la crearea imaginii de scary and creepy creature,

am cumpărat bomboane să nu care cumva să mă trezesc cu el la uşă cu trick-or-treat sau cu cine ştie ce grup de copilandri furioşi şi de neoprit. însuşi toblerone şi-a manifestat temerile reale faţă de perspectiva îngrozitoare a năvălirii peste noi a unor astfel de îngeraşi, de aceea am căutat cot la cot cele mai bune bomboane de ciocolată şi fără ciocolată, de toate soiurile, numai să ieşim basma curată

ok, atât despre asta, informaţii suplimentare mâine, de or fi. mai vreau doar să menţionez că în afară de iustin panţa care este iubitul meu şi de care nu mă pot dezlipi şi pe care o să îl învăţ probabil pe de rost, eu nu prea mai găsesc poezie în locurile convenţionale (CĂRŢI, adică sau, şi mai rău, saituri specializate!), ci tot mai mult în locurile în care nu mă aştept. cel mai elocvent exemplu este pe unul dintre produsele din seria produselor mele preferate

vă las să ghiciţi voi care, adică pe ce produs se află eticheta asta.

şi, în final, melodie pentru prietenii mei care citesc acest blog în ciuda PROSTIOARELOR pe care le emit – difuzez – propag. dacă nu puteţi să o vizualizaţi – pentru că e UK tube – vă rog să îmi spuneţi că nu-mi dau seama. melodia e destul de recentă, e din toamna asta şi îmi place că e genul acela de ritm tâmpiţel care prinde. ladyhawke.

Leave a Reply

