onucului îi este teamă că înnebunesc.


pentru că i-am povestit că dansez în continuu, că mut dulapuri, că transpir, că la sală mă înroşesc în obrăjior şi oblig şunculiţele la lucruri destul de îngrozitoare pentru ele, dar asta nu înseamnă nimic. aşa cum NIMIC NU ÎNSEAMNĂ NIMIC. sau ca să îl citez pe toblerone: FIECARE LUCRU ARE UN ÎNCEPUT ŞI UN CAPĂT. DAR CÂRNAŢUL E MAI TARE PENTRU CĂ EL ARE DOUĂ CAPETE. ( vorbea despre un cârnaţ făcut în spania şi care semăna leit cu cârnaţul de la salonta produs la Dacian în urbe. lucru care a dat naştere unor alte şi alte nostalgii. )să revin la mine. aşadar, debordez de o energie îngrozitoare cu care îi chinui pe cei din jurul meu care, orişicât, nefiind în sevraj, se comportă echilibrat. în acest moment trec prin perioada raggamufin şi revin după ce îmi trece pentru că acum, pur şi simplu, TREBUIE SĂ MĂ MIŞC.

trebuie să recunoaşteţi că aici se află un mit. acum, ar fi fain să mergi la dr alban la cabinet şi să înceapă să îţi cânte HELLO AFRICA TELL ME HOW YOU’RE DOIN. o să îi sugerez lui toblerone să îşi întâmpine pacienţii cu ceva similar, ar fi funny, ştim cu toţii cât de fricoşi sunt pacienţii pe scaunul dentistului. până una alta, îl las pe dr alban să mă vindece de sevraj. nici nu vă daţi seama ce bine îmi face melodia asta. ciudat, nu?

alt hint: PUR ŞI SIMPLU TREBUIE SĂ UIŢI CĂ EXISTĂ PE LUME ŢIGĂRI.

am o mulţime de lucruri să vă arăt, dar să mă liniştesc un pic, acum pur şi simplu nu pot, TREBUIE SĂ MĂ MIŞC!

3 thoughts on “onucului îi este teamă că înnebunesc.

  1. Draga mea, m-am ingrijorat cand mi-ai spus ca muti mobila si nu te poti opri din dans:)). Agitatie mare acolo la tine in trup si suflet . Eu nu zic Nu – miscarea e Minunata dar cu dulapul ce ai avut?:)) Pup!

  2. Cu Dr. Alban e mai greu, dar poate se rezolva. Il am in schimb pe nepotul lui student, si daca anul asta voi oraganiza un mai vechi proiect, corul restantierilor din Universitatea “Politehnica” din TImisoara, il vei putea auzi pe respectivul nepot al respectivului doctor, cantand impreuna cu colegii sai, viitorii restantieri 🙂

  3. Onucule, a fost vorba de o rebrănduire a locului în care se afla dulapul, precum şi a lucurilor din interiorul său. Aşa s-a născut necesitatea mutării sale, un pic mai ÎNCOLO. 🙂

    Cătălin, ce poţi să mai zici de tinerii din ziua de azi? 🙂 nimic nu mai e cum era! e bine că totuşi omul moşteneşte talentul unchiului! că bănuiesc că de unchi e vorba 🙂

Leave a Reply

