câteva chestiuni absolut british


În primul rând, John Lydon , liderul grupului Sex Pistols, într-o reclamă dinamică absolut amuzantă, dar despre lucruri cât se poate de serioase.

În al doilea rând, wey aye man!!! există şoricelul Geordie, extremly proud şi care cântă minunat Britannia RULE the waves, în sensul că cică ar fi un îndemn, nu o constatare! 🙂 eu totuşi aud RULES destul de clar, dar cu accenturile astea, nu prea mai ştii. Just knock them oot… Champion!

Şi ultima informaţie absolut british vine de la Benedict, amicul meu din Londra, care mă binecuvântează cu o poză reprezentând micul dejun. Micul său dejun, ca să zic aşa, dar specific unei naţiuni întregi. vă asigur că e pe bune.

and here is the author of the delicacies:


eating something else:) but still eating. Kisses, Ben! 🙂

4 thoughts on “câteva chestiuni absolut british

  1. Doamne, nu as putea manca asa ceva la micul dejun:)))

  2. 🙂 nici eu. dar zic aşa… ca schimb cultural.

  3. Sa pun poza cu biscuitele rotund care a reprezentat azi, micul meu dejun?

Leave a Reply

