a trecut a cincea zi. iat-o pe a şasea.


bun. să recunosc. fiecare are câte o pată. io am un fetiş cu mâinile. nu cu orice mâini. cu anumite mâini. nu restrictiv. dar anumite. bun. degetele pot fi mult mai expresive când ţii o ţigară între ele. corect? (Ok, cei care nu au fumat niciodată poate nu înţeleg asta sau … cine ştie!) corect. ţestosu mi-a adus un pachet de nanotek. nu am mai văzut un nanotek de 3 luni. mi-am amintit de ţigara nanotek între degete. de lume între degete. de viaţă pierdută printre degete. şi tot aşa. am aprins o ţigară. ok, da, am aprins. toblerone aştepta înfigurat. ok, ce faci? fumezi?! mai lipsea să se audă un “tan-tana” din acela de prin filmele lui sergiu nicolaescu (nu s-a auzit!). am privit ţigara şi am ţinut-o între degete. în mintea mea s-au derulat imagini cu o mare viteză. apoi slalom. apoi o adevărată gaură neagră în care s-au absorbit toate. pentru că e FALS. degetele sunt expresive şi fără ţigară. degetele care frământă lumea. carnea. aluatul. cuvintele. degetele acestea nu au nevoie de otravă. e drept că am mestecat apoi trei-patru gume mentos juice burst cu green apple şi rasberry, dar asta a fost tot. am deschis fereastra şi m-am liniştit. asta e tot. în creier e tot. o luptă pe care orice om care se respectă trebuie să o câştige. orice om care iubeşte viaţa. o viitoare mamă.

peseu: fluturaşii sunt pentru Fluturaşa care nu e fumătoare şi care nu va fi niciodată şi de care mi-e dor într-un fel destul de mare, deci nu pot să i-o spun. 🙂

(câteva ore mai târziu)

tot ceea ce am spus mai sus se confirmă în această reclamă. e reclama mea preferată în perioada asta şi e destul de secsi, fără a avea ţigări sau chestiuni descoperite. însă sugestia…………….. de cumpărare a produsului, evident, este deosebit de puternică, lucru pe care vi-l doresc şi vouă. specific că nu mă ineresează nici muşchii, nici decorul, nici prosopul măcar. ci doar cuvântul BUBBLES – un extraordinar cuvânt secsi -, degetele şi  sprâncenele! ziceţi o dată cu voce tare BUBBLES! B U B B L E S! nu-i aşa că-i într-un fel? 🙂 (onucul, veronique, aştept reacţii – dacă nu cumva o ştiţi deja – şi dacă se poate fără onomatopee! căci se zice “LADIES”, adică noi, mă! target clar! )

alt pese: probabil că o iau rara. dar, cel puţin, voi deveni nefumătoare! 🙂 e un preţ pentru toate!

One thought on “a trecut a cincea zi. iat-o pe a şasea.

  1. Oh yeahhh! F tare reclama ! Vorbind de coincidente ale naibii -the Hunk – tipu din reclama este prietenul Samanthei din Sex in the City (serial si film artisitic) . Haha ha! Si eu vb de Mr. Big! Deci ce COINCIDENTZEEE FRATEEEEEEEEEEEEE! Nu pot sa cred!!!
    Peseu: daca mai pui gura pe tigara ne suparam!! pune gura pe orice altceva, numai pe tigara nu!!!!(e un indemn pritenesc).

Leave a Reply

