a patra zi a decurs greu, dar deja citiţi în a cincea!


am citit câteva review-uri în reviste pentru camere. încă nu m-am hotărât. extrem de îndelungat procesul. este de fapt o acumulare de informaţii, mai degrabă decât o simplă alegere. (de parcă alegerile ar fi simple vreodată).

ok.

am făcut un calcul. 3 lire ori 5 zile fac 15 lire. 15 lire salvate deja ca urmare a ignorării procesului de cumpărare a unui pachet de ţigări. adică un pachet de 10 ţigări Benson&Hudges costă 3 lire. cel de 20 e 6 lire, evident. nu am luat niciodată aici unul de 20. mi s-a părut nesimţire curată să fac asta!

ok, din câte uşor puteţi observa, nu am niciun armfec fARMEC. şi asta pentru că am avut o zi îngrozitoare, dar nu vreau să intru în detalii că probabil că şi voi. în plus, dat fiind faptul că, în general, acest blog este citit dimineaţa şi de cele mai multe ori la birou (şi de multe, multe ori în firmele de traduceri, dar şi în cele de avocaţi, în vodafone, orange, institute şi enel) este un pic aiurea să dau informaţii despre o zi care a trecut deja şi care e amintire! scrum. fum. şi restul refren.

am primit o poză din bucureşti, furişată înspre garsoniera în care am locuit din ianuarie până în august, la ultimul etaj, aproape 12, al blocului cu mega image, de la cora lujerului. sentimentul cel ciudat că acolo locuieşte acum altcineva, că acolo mi-am lăsat totuşi o parte din suflet şi că nu ştiu cât de mare e partea de suflet ce mi-a mai rămas, m-a dus aproape de depresie. se vede o părticică de balcon şi geamul de la bucătărie. mă ia cu leşin numai când privesc, cu toate acestea însă NU AM FUMAT!

(poză de vic)

dar m-am ţinut tare. în fond, oricare ar fi frica, trebuie să o înfrunţi.

aşa că o să mă uit la poza asta până o să-mi treacă de înălţimea ei. n

Nu poţi reuşi însă de unul singur.

Aşadar, iată artileria grea de astăzi, mult îmbunătăţită, părerea mea:

UNU. polenta este excelentă. dar, vorba lui toblerone, 80 de mii lei vechi pe două porţiuţe de mămăligă!!! “scump, domle, scump, dincolo (adică acasă) era mai eftin!”

legendă: smântâna se cheamă british sour cream, brânza cea proaspătă – virtually fat cottage cheese (cât mi-a putut plăcea faza asta cu VIRTUALLY FAT, adică, aşa, ca mine, io-s, de exemplu, VIRTUALLY FAT and also VIRTUALLY STUPID. no?! pe cutiuţă apare desenată o văcuţă în fugă. în mare fugă. din asta, atletă, aţi înţeles voi. brânza brânză e Greek Feta, adică, de fapt, telemea, deşi ştiu că aţi vrea să mă contraziceţi, dar nu vă las, chiar e telemea că io am mestecat şi ştiu ce şi cum. aşadar, euroscriptul, dacă nu aţi reuşit să îi explicaţi teodorei care e diferenţa dintre CHEESE şi TELEMEA, vă rog să-i transmiteţi din partea mea numele de cod: Greek Feta:)

DOI. salată de TOATE FRUCTELE. cu răbdare. în timp ce se taie fiecare fruct, e bine să te gândeşti la amintiri frumoase. şi să le tai cât mai frumos cu putinţă. bine, io nu am reuşit, dar amintirile pe care mi le-am amintit în cap erau frumoase.

legendă: pepene galben, banană, căpşune, struguri, kiwi, mango, măr, bobiţe de struguri, bobiţe de rodie

TREI. mestecători. fără comentarii!


şi încă una pentru că, ATENŢIE, mi-au plăcut steluţele albăstrii-verzii de pe cuvântul PURE ceea ce vă doresc şi vouă:

PATRU. nu uit nici de hrana pentru suflet. în astfel de momente de încercare, ADICĂ DE SPĂLARE A CREIERULUI ÎNTRU UITARE DE ŢIGARĂ, e tare important să nu uiţi de inima ta, cum ar veni, să mai cultivi ceva în ea, altceva decât fum şi otravă:

legendă: hă, hă, ce aţi crezut? Volumul Collected Poems 1947-1985 al lui Allen Ginsberg?! 🙂 Nu, e al lui toblerone. Al meu e Photography for Dummies, acolo, sub laptop. şi încă una,  din aceeaşi serie de cărţi care mi se potrivesc şi mi se adresează, Idiot’s Guide to Digital Photography pe care mi/a fost nuştiucum să o surprind lângă Ginsberg din raţiuni estetice.

CINCI. şi acum partea mea preferată.

– ce face o femeie când salvează 15 lire ca urmare a renunţatului la fumat?

– simplu, cheltuie 20! 🙂

eu doar 7, cu cele două cremuţe geluri fandoseli de la CHAMPNEYS cu chestii de SPA-Ca-să-zic-aşa, mai precis SUPER CALM RESCUE BALM (o poezie întreagă!) pentru buze, unghii, coate şi călcâie (!!!) şi SUPER COOLING EYE RESCUE GEL pe care nu m-am putut abţine şi l-am pozat mai îndeaproape pentru că mi s-a părut de-a dreptul secsi!

fie că vi se pare sau nu secsi, orice gel răcoritor de ochi e ca un sărut şi mie îmi place să mă gândesc aşa.

acum este noapte târziu şi camera miroase frumos pentru că aici nu se mai fumează, şi părul meu miroase frumos, şi hainele mele miros frumos şi dinţii mei tinerei şi puşi pe şotii, totul se află într-o atmosferă de armonie şi pace pentru că se întâmplă această CURĂŢIRE.

zău. 🙂

3 thoughts on “a patra zi a decurs greu, dar deja citiţi în a cincea!

  1. “orice gel răcoritor de ochi e ca un sărut ” :))
    esti nebuna, femeie. te puuuuuuuuuuuuup!

  2. ****si mie imi place gelul tau racoritor pentru ochi, sa vezi ce sesiune fascinanta de shopping de cozzzzzmeticale am avut eu aseara in carrefour… 😀 si imi mai place si ssssssalata ta de fructe facuta cu pasiune si cu mult suflet si amintiri frumoase… da’ ia zi, bobitele de rodie la ce amintiri te-au dus cu gandul? dar sssssstrugurii? dar pepenele galben? pup si oricat de incredibil ar parea, mi-e tare dor de tine (da, stiu, se pare ca azi, asa cum tocmai mi-a zis cineva, folosesc cuvinte mari)**

  3. diana, şi eu pe tine.

    veronique, dar vreau detalii. despre sesiunea fascinantă de cooooz. te rog. ca să-ţi răspund: bobiţele de rodie m-au dus cu gândul la buze dulci:) strugurii………………….. nu pot să zic :)) cât despre pepenele galben, ei bine, m-a dus cu gândul la guma de mestecat cu gust de pepene galben şi apoi la PUPURUZA ta cu şiretul desfăcut pe care mi-ai închiriat-o o noapte 🙂 (CUVINTELE NU-S MARI. INIMA E!)

Leave a Reply

