what does the word STIMULATE mean?


conversaţie telefonică între doi fumători care s-au lăsat de fumat de trei zile. adică vic şi cu mine:

– ce faci, li? ia zi tu CE FACI! 🙂

– păi, bine, ce să fac, tocmai…

– tocmai, CE? să nu spui că…

– da, de fapt, da, căutasem pe aici un pachet…

– cum adică? ai căutat? AI VRUT, adică?

– da, am vrut. mă rog, nu am găsit. nu mai vreau.

– păi, domle, zi dacă nu poţi. şi nu mai facem nimic.

– dar, pot. pot.

– atunci de ce ai căutat pachetul?

– uel, nu ştiu, din obişnuinţă şi chiar dacă îl găseam, nu fumam.

– bine. dar să zici dacă nu te ţine, asta e. dacă nu poţi, nu ai voinţă, asta e. io ştii că mai mult pentru tine m-am lăsat, da? deci?!

– am, mă. am voinţă. tu ce faci?

– mănânc într-una. balotez la greu. mă plimb pe clădire. tot felul. dar nu, nu fumez. nici nu mă gândesc la asta.

– ah, ok. lasă că nu te îngraşi, nu eşti genul.

– mă rog, vom vedea. tu ce faci acolo?

– ronţăi alune. înţelegi tu.

– da, înţeleg. vezi, când îţi mai vine, dă-mi semeseu. ok?

– ok.îţi dau semeseu.

– şi, pe bune acum, dacă nu poţi, anunţă-mă şi gata, renunţăm la plan.

– nu, mă. pot. sunt convinsă că pot. promit.

– ok, ok, bine. şi io promit.de fapt, eu mă simt ok, foarte energizat, parcă am draci în tălpi

– sau în c.., hă hă hihi ha

– da, mă, sau aşa. am chef de multe chestii şi parcă gândesc mai limpede. sau doar mi se pare.

– da, şi io la fel, ai dreptate. super, nu? bine, mă mai apucă şi câte un sindrom din ăla maniacocococompulsiv, dar dacă aplic corect MANAGEMENTUL DURERII, trec toate.

ok, fără nicio legătură cu discuţia pe care v-am redat-o parţial mai sus, iată trandafirul-salată sau salata-trandafir pentru că nu ştiu cum se numeşte această floare, primită de la toblerone alături de alte flori mai normale. cine ştie despre ce e vorba, să-mi lase de ştire. altfel, cranţ cranţ şi ronţ ronţ, dar nu, nu ţigări!

as I promised myself! 🙂

Leave a Reply

