mă, blogule meu, te iubesc!


în primul rând, pentru că mă susţii în cea de-a treia zi fără tutun. el blogul. apoi toblerone, onucul şi vic. echipă serioasă. prin “el blogul”  înţeleg VOI, cei care-l citiţi şi care, probabil, aşteptaţi să zic că nu am mai rezistat şi am aprins ţigara. nu, nu am aprins-o nici azi. în schimb, recunosc, am mestecat gumă, am mâncat iaurturi, precum şi un lucru absolut interzis (baton de mars, de exemplu!).
cu nervii încercăm să stăm bine. când îmi vin, mai mestec o gumă. şi gata.
bate vântul, frunza-n dungă şi pentru că nici ieşirile nu mai sunt MOMENTAN ce erau, iar soarele se cam ascunde, mai capăt un pic de rezistenţă folosindu-mă de inimoara eliberatoare de stress, primită de la mark, cel de la sală, şi pe care aţi mai văzut-o pe aici în scopuri artistice. de data aceasta însă ea şi-a arătat adevărata valoare şi am strâns de ea de multe ori fără milă, strângând de fapt din mine şi din prostia mea, doar doar s-o sugruma.

orice ar fi, la mine funcţionează cel mai bine evadarea dintre pereţi. pentru absolut orice. dacă ne certăm, sparg uşa. dacă sunt fericită, sparg uşa. dacă mă plictisesc, sparg uşa. în toate cazurile sparg uşile pentru că nimic nu mă bucură mai tare decât să merg să cercetez să văd să inspectez să descopăr să mă uimesc să nu mă gândesc la nimic pur şi simplu să adulmec aer curat SĂ VĂD CERUL. aseară era înnorat, însă acest lucru nu m-a împiedicat să uit de ţigări 😛 se vede şi în cabină semnul de INTERZIS? 🙂

sărutul care nu-mi iese din cap

şi, desigur, aşteptarea cuminte, strategică, înţeleaptă

în concluzie, îmi iubesc blogul pentru că mă ajută să trec prin perioada asta de luptă împotriva dependenţei şi pentru că, în fond, e locul meu de parcare, şotronul meu, bărcuţa mea. şi fac ce vreau cu ea. 🙂

(postare făcută duminică noaptea, în grad avansat de oboseală şi detoxifiere)

Leave a Reply

