ok, urmează vremuri grele, dar THIS IS WHO I REALLY AM!


pentru că nu mai vreau să fumez, dar am creierul setat pe a fuma.
mă rog. după ce am trecut prin clipe ciudate de sevraj, am ronţăit mere, am sărit în sus, am dansat şi m-am scălâmbăit în toate felurile, am făcut poze, am citit (nu ştiu de ce am impresia că am mai mult timp de alte lucruri, adică timpul se dilată când nu fumez. ciudat!), dar am reuşit să nu mă apropii de pachetul de pe dulapul din bucătărie, deşi au fost momente critice în care numai la el m-am gândit. am făcut în total patru duşuri, folosind alternativ apa fierbinte şi apa rece. am mestecat cam vreo 7-8 pastiluri de gumă. mi-am tăiat pieliţele şi mi-am făcut unghiile extrem de pătrăţoase, aşa cum îmi place, de fapt. am izbucnit în plâns de trei ori. am ascultat numai muzică emo cu oarecari intruziuni mai fireşti. dar prima zi a trecut. acum m-am întors la THE METROS 🙂 şi e muuuult mai bine. şi vic urmează acelaşi plan însă el pare mai rezistent şi mai puţin plângăcios. chestie de voinţă. posibil să nu reuşim să comunicăm în mod normal o perioadă până ne obişnuim cu ideea. adică, eu, cel puţin. am impresia că îmi explodează sinapsele. că nu mai ştiu nimic. că nu mai am amintiri, memorie, logică, nimic. cu toate acestea, după ce trec de un mic punctuleţ critic, simt că am acumulat o mică victorie şi sper că asta mă va ajuta să continuu până în momentul în care îmi va fi firesc să nu mai vorbesc despre aşa ceva. deocamdată, sunt un vicios care, ca orice vicios, e îngrozit de dependenţa sa. sper să reuşesc. aşa să ne ajute dumnezeul plămânilor sănătoşi. sau …

poza de mai sus am făcut-o în timp ce mă uitam la televizor la clipul de mai jos.

apoi am tăiat-o şi editat-o ca să fie alb-negru.

arată bine ca mine şi ca lupta mea.

şi nefumătorii să nu râdă sau, mai bine, să se abţină.

BURY ME, BURY ME şi nu MARRY ME, MARRY ME – cum înţeleg crăcănaţii. 😛

Leave a Reply

