Rezultatele sondajului de opinie sunt aşa:


Au votat 48 de oameni. Am vrut să aştept până la 50, dar nu am mai avut răbdare. Oricum schimbările nu ar fi fost semnificative. Cele mai mult voturi s-au dus la

CĂRŢI ŞI MUZICĂ ÎN CLAR (PLUS SEX) – 12 VOTURI

ceea ce înseamnă că prietenii mei cititori încă mai speră să mă ţin de lucruri serioase cu care iam cucerit, probabil, la început. Va trebui să găsesc o formulă pentru a mă încadra în această categorie, tocmai pentru a nu ÎNŞELA aşteptările celor ce intră aici.

pe locul DOI

IUBIRE (ŞI SEX, HA HA HA !) – 7 VOTURI,

unde HA HA HA! trebuie să însemne că ne-am săturat să se tot vorbească de diferenţa dintre iubire şi sex, pentru că o cunoaştem foarte bine şi pentru că, până la urmă, cu sau fără iubire, a face sex tot a face sex este. iar cine vine cu inepţia aceea cu “eu fac dragoste” să nu se mire că nu-l bag în seamă. să nu confundăm lucrurile până la a le schimba pălăriile de dragul liniştirii conştiinţei noastre.

pe locul TREI

DESPRE TINE (ŞI SEX) – 6 VOTURI

categorie asupra căreia nu are sens să comentez.

În concluzie, voi încerca să urmăresc aceste direcţii intens votate, precum şi pe celelalte, enumerate mai jos, sperând că acest lucru vă va aduce mai aproape, mai precis ÎN COMENTARII. 🙂

sex 6% (3 votes)

cărţi şi muzică în clar (plus sex) 25% (12 votes)

reţete culinare (şi sex) 8% (4 votes)

fotografie şi anglia, în general (desigur, plus sex) 10% (5 votes)
iubire (şi sex, ha ha ha!) 15% (7 votes)
ştiri scandaloase de pretutindeni (cu şi fără sex!) 2% (1 votes)

despre tine (şi sex) 13% (6 votes)

orice, dar fără sex, RUŞINE! 6% (3 votes)

scrie ce vrei, I dont really care 6% (3 votes)

Other: 8% (4 votes)

feedback bar
Total Votes: 48
3 thoughts on “Rezultatele sondajului de opinie sunt aşa:

  1. am scris la OTHER dar va d ca nu apare asa ca scriu aici propunerea mea: scrie despre traduceri (SI SEX) hihihi

  2. contele de monte cristo: oh, no, NOT AGAIN!

    andrei: păi, nu vreau să scriu despre sex. vreau despre altele şi sex. trebuie să existe o constantă. io cred că e sexul. 🙂

Leave a Reply

