16 de toamnă (că alt titlu nu-mi vine)


dragii mei, dacă iar văd că nu citiţi blogul ăsta (bine, nici nu prea aveţi ce să citiţi, recunosc), io crecă renunţ la el, mai ales că mă interesează mai mult cel de poze în perioada asta. de fapt, nu văd că nu citiţi, ci doar că nu aveţi nimic de comentat, ceea ce spune multe despre natura sfioasă a prietenilor mei (natură care mă enervează uneori). bun.  mulţumesc lui Linu că mi-a trimit melodie care se cheamă “life is wonderful”, e minunat de ascultat dimineaţa. după care, tot pe travis am dat. dat fiind faptul că în această casă eu sunt singura băutoare de cafea, am reuşit în cele din urmă să îmi iau o cafetieră. am un monstru în dulap, dar nici el nu prestează vicii. după cum probabil nu ştiţi, ţestosu e în românia unde face nuntă mare, cu voie bună şi zurgălăi, aşa să le ajute dumnezeu. când se întoarce, sper să nu uite de cele două cartuşe de ţigări pentru că eu încă nu m-am lăsat de tot. oscilez între două lumi, cum bine zicea Vic. care Vic merge la şcoliţă la British Council şi învaţă engleză, lucru care iar mă bucură nespus cum că, vorba aceea, era şi cazul. Onucul e şi ea între drafturi, pândită permanent de răceală şi chestii din astea, dar cărora le face faţă cu paracetamoale şi alte leacuri de-ale ei. Aseară l-am visat pe Ionel în cadrul unui coşmar îngrozitor, dar pe care l-am dat la spate, după cum merită orice coşmar. Ionel este cel mai mişto tip pe care l-am cunoscut în cămin, evident, inginer şi care nici nu s-a schimbat, odată cu poposirea prin Bucureşti. Tot el este cel care m-a îndemnat să îmi fac blog, pe vremea când io nu aveam curaj de aşa ceva. Ionel Burtel, să ai drum bun spre casă! Prinţul îşi ia Skoda Octavia, nou-nouţă şi analizează posibilitatea de a mă fura de aici. 🙂 Lucru care ne flatează, dar DE CE AR FACE AŞA CEVA? 🙂 Zice că aşa este el, un pic sărit. Foarte neadevărat, de altfel, ştiut fiind faptul că timişorenii sunt calmi şi calculaţi. Cel puţin aşa cred eu. O veste excelentă este că am găsit la Asda POLENTA, adică un soi de mămăligă, lucru care mă bucură nemaipomenit, mai ales că îmi pierdusem orice speranţă. Iar acum am ceva sexy pentru voi despre MAGNETISM. Mangetismul animalic, ca să traduc incorect.

Iar dacă aveţi de gând să faceţi o escapadă rurală în weekend, iată câteva sfaturi. Sfatul meu: priviţi mereu în background. 🙂

Iar dacă v-au plăcut, vă mai aduc şi mâine. 🙂

5 thoughts on “16 de toamnă (că alt titlu nu-mi vine)

  1. Sper cu NU inchizi blogu ca te mananc cu fulgi cu tot si cu cizmele tale roz:))

  2. auzi, lasa vrajeala si vino tot asa cu chesdtiile tale care ti se pare tie cool si marunte ca mie imi place asa. n-ai ce sa inchizi. fii tu si nu uita ca mai au oamen ii treburi sau ii lasi mutzi, de aia nu zic nimic. 🙂 te salut cu drag.

  3. eu vreau despre sex si despre carti mai mult

  4. mi-au placut mult clipurile. super! mi-au facut ziua. succes!

  5. GENIAL – animal magnetism. Daca stiam de clipul asta mai demult imi faceam studiul de caz pe el:))) Ma intreb ce ar fi zis Tiganus?:)) LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Leave a Reply

