cine eşti tu? (răspuns pentru omul care nu ştie cine este)


tu eşti ceea ce rămâne din mine când sunt cu mine şi nu mai mint. senzaţia că îmi vine să iau toţi oamenii de pe stradă în braţe. când oglinda mă arată frumoasă tot tu eşti. şi când calendarul mayaş arată punctul zero şi oamenii se întreabă ce va fi, eu nu mă sperii pentru că ştiu că eşti tu. iar când taci, tu eşti atât de mare încât tăcerea se umple cu senzaţii absolut diferite, luând forme ciudate şi neîntâmplătoare, făcându-mă un sunet mic şi repetat într-o melodie complexă. când mă aplec să-mi leg tenişii şi îmi vine sângele în cap, când la sală pe bandă simt că-mi explodează plămânii şi aş putea muri de nerespir sau când visez ciudăţenii şi aud oasele morţilor mei bântuindu-mi mintea, tot tu eşti. chiar în ele, reglându-le intensitatea, ca să nu crăp. tu eşti un fel de eu sub altă formă, aşa cum ţi-am mai zis sau aşa cum ai văzut când, în genunchi fiind, îl trădam pe dumnezeu, adorându-te pe tine. aşadar, nu cine eşti contează. ci, de fapt, cine vei fi.


(poză de vic)


în altă ordine de idei, e o zi frumoasă în care putem asculta foarte nouă şi foarte bună melodie pe care am descoperit-o cu mare bucurie, chiar aseară. vizionare şi ascultare OBLIGATORII. (la refren veţi auzi vocile gemenilor lui Kubrick din The Shinning: “Shoot, baby, shoot, baby, pull the trigger, fire a bullet, an arrow or a poisoned dart”. Well, “We cant live forever”. And thats for sure!


iar aici, tot Get Well Soon, iar dacă nu puteţi urmări, vă înţeleg. finalul însă ne salvează cumva.

And then the sky cleared up and everything
You said became true to me
Everything is green in the springtime – a new life For everyone and me
To the beat of my automatic heart you sing a song of life
We let it all go by on this easter day – no one
Will divide us again
On the tree above sings a yellow bird of things
From far away that we don’t need

Leave a Reply

