we can have such a happy time


în afară de cafea, englezii îşi încep dimineaţa cu miros de porc mort. oh, come on, ce-am zis? bacon în tigaie, asta am văzut la camera web a radio one, aici , unde echipa a invadat casa unui coleg, aflată evident într-un dezastru mai mare decât la mine (ceea ce mă relaxează un pic) şi transmite emisiunea de acolo. nice, huh? evident, că piesa de rezistenţă a dimineţii englezilor este “Why does it always rain on me?” (Travis) (ceea ce nu mă miră). în cele din urmă, membrii echipei ajung să îl bănuiască pe Neil, invadatul, că este gay. motive de neînţeles, însă îndeajuns de puternice pentru a cânta cu toţii:

You are my fire
The one desire
Believe me when I say
I think that Neil is gay

lucru care m-a binedispus iremediabil, nu că omul ar fi gay sau nu, ci modul în care oamenii au decis să cânte în cor melodia. mă rog, ce fac io aici, vă povestesc o emisiune radio transmisă video online? să trecem la lucruri mai serioase. am şi eu melodiile mele pentru voi, în dimineaţa asta şi nu vă mai plângeţi că nu mai e dimineaţă, nu uitaţi că sunt cu două ore în urma voastră. 🙂

[mixwit_mixtape wid=”87f303b64fb16226d467d7070232197e” pid=”33de7c957bf184575e1b9c95d6d9288f” un=”alinalivialazar” width=”426″ height=”327″ center=”true”]

1. Rick Astley – Never Gonna Give You Up
2. Cake – Never there
3. OMD – Enola Gay
4. Cure – Friday I’m in Love
5. Men At Work – Down Under
6. Boris Gardiner – Wanna wake up with you
7. Wham! – Wake Me Up Before You Go-Go
8. Usher – You Make Me Wanna

ar mai fi de spus că dimineaţa mea a început cu:

şi cu

precum şi cu ciudata senzaţie că nu ştiu ce să fac cu blogul ăsta, cum că l-aş transforma în ceva more useful, dar dacă nu îmi daţi idei, ce să fac, mă străduiesc şi io cum pot şi, deocamdată, rămâne un blog care a intrat în toamnă cu o oarecare timiditate şi cu o nestăvilită îndoială. dar să nu fim prea profunzi, că e aproape weekend.

Leave a Reply

