un univers de sentimente colorate


ăsta e scrisul lui vic. având mania post-it-urilor şi io, le-am colecţionat.

nu am nimic de comentat azi. pentru că e soare, apoi se întunecă, apoi dă un shower cu cădere piezişă şi în numai câteva minute, e soare strălucitor iar şi tot aşa. hm. nu am nimic de comentat. doar că am mai pus nişte poze pe blogul de poze şi m-aş bucura să le vedeţi şi să le comentaţi. şi citesc middlesex. şi io, ca omul.

am făcut de mâncare, deşi ştiu că nu vă vine să credeţi. oricum, modestisim, aşa cum îmi şade bine. ficăţel de pui cu şi cu şi cu. se vede cu ce 🙂 specific că n-am o chestie anume cu mazărea, dar se poartă pe aici, adică inclusiv piure de mazăre (!!!), foarte verzuliu (doamne iartă-mă!) şi vesel, încerc să fiu în trend.



în rest, i can ride my bike with no handlebars… e un refren la radio, o să vă povestesc eu.

One thought on “un univers de sentimente colorate

  1. ce surpriza!:) buna dimineata, li!

Leave a Reply

