The Ting Tings sunt mândria Leigh-ului


[mixwit_mixtape wid=”8fb9f50771f8c4c7aaf71cb4e9fa0100″ pid=”570120818d51c5bee6395088c17f55e1″ un=”alinalivialazar” width=”426″ height=”327″ center=”true”]

the ting tings – that’s not my name
the ting tings – shut up and let me go
lukky li – little bit
the postal service – against all odds
the verve – love is noise
etta james – at last

puteţi trece la melodia următoare, dacă mutaţi uşor cursorul în partea de jos a casetei sau dacă faceţi click pe MENU unde vă va fi afişat întreg playlist-ul.
eu sper însă să le ascultaţi pe toate cu aceeaşi plăcere cu care şi eu.

2 thoughts on “The Ting Tings sunt mândria Leigh-ului

  1. Etta Jamess – ohh daaaaa! Ador piesa asta. Ti-am zis eu mai demult ca aceasta piesa este aleasa la nunti ca muzica de deschidere in USA. Eu zic ca merita! Imi displac nuntile, dar aimi place la nebunie sa valsez cu norii!

  2. Păi, şi eu nu ţi-am zis că o să dansez cu mirele meu la nunta mea pe piesa asta? Unde tu o să fii domnişorică de mare onoare? 🙂

Leave a Reply

