câteva lucruri (destul de) importante despre mine


decupez detalii despre care nici nu ştiam că sunt acolo

uneori nu las lumina în dormitorul meu să intre

îmi plac culorile de toamnă, dar îmi place şi albastrul

nu îmi place să stau singură în casă

ordonez cărţile după mărime ca o snoabă

nu cunosc denumirea reală a acestei culori, deşi mă îmbrac cu ea

cred în cifra opt şi în infinit, de aceea le ţin ascunse în palmă

îmi plac amestecurile ciudate

dorm pe burtă, dar dorm rar şi puţin pentru că nu îmi place să dorm, de fapt.

simt toamna în inima mea ca o stare de urgenţă

când obosesc, las cerul să intre în mine cu totul, albastru şi nesfârşit. caşicum nimeni nu ştie

Leave a Reply

