fresh on radio one — 20 septembrie — trevor nelson show — jaguar skills workout plan


cele mai faine descoperiri se fac atunci când nici nu te aştepţi. de pildă, sâmbătă seara. la întoarcere din Wigan, unde am băut ceai, cafea, suc de ananas şi de pepene, ciocolată caldă şi am vorbit cu Mark despre noul Canon Powershot SX1 IS care va apărea în noiembrie, în maşină ţestosu a dat pe Radio One unde am auzit un super program de workout aparţinând lui
DJ Jaguar în cadrul emisiunii lui Trevor Nelson. Am scotocit pe net, am găsit întreaga emisiune şi VĂ RECOMAND CU MULTĂ CĂLDURĂ ŞI STRÂNGERE ÎN BRAŢE să daţi click în stânga, la rubrica IT’S A  MUST unde vi se va deschide linkul emisiunii. Dacă nu aveţi răbdare să o ascultaţi pe toată, mergeţi direct la ţintă, mai precis la minutul 32, mutând pur şi simplu cursorul pe bara de jos. O să vă placă garantat, e un mix cu tot cu instructor şi cu dureroase cuvinte pentru sedentari, de încurajare, evident. De fapt, chiar aştept reacţii, mai ales de la prietenii mei digei.  Mixul de workout cuprinde:


Jaguar Skills Workout Plan Mix

Raw Slik – Do It To The Music
The O’Jays – Put Our Hands Together
Kanye West – The New Work Plan
J-Cast – The Jaguar Skills Workout Plan Freestyle
Estelle – American Boy (Instrumental)
The Jackson’s – Can You Feel It
Cheryl Lyn – Got To Be Real
Substantial – Jaguar Skills Workout Plan Freestyle
Bill Conte – Theme From Rocky
James Brown – I Got The Feeling
Grand Master Flash – The Message
Rihanna – Distubia
Beyonce – Loose My Breath (Jag Skills Remix)
Common – Universal Mind Control
Grime – Jaguar Skills Workout Plan Freestyle
C&C Music Factory – Gonna Make You Sweat
Daddy Yankie – Gasolina
Jaguar Skills – Jaguar Workout Plan Outro

În orice caz, dacă sunteţi mai tradiţionalişti şi vă mişcaţi mai greu, vă îndemn să nu uitaţi să încercaţi măcar SNAP – OOPS UP sau C&C Music Factory – Gonna Make You Sweat . Întotdeauna oferă bună dispoziţie, mai ales duminica dimineaţa, când, probabil, citiţi acest post. 🙂

2 thoughts on “fresh on radio one — 20 septembrie — trevor nelson show — jaguar skills workout plan

  1. Domle, am fost la un hibrid de botez cu nuntă, nu a fost uşor, am băut 11 jumătăţi de răchie în 4 inşi, din aia de 52 de focuri, aşa că sunt corentat. De pe la 10 mi-am dat seama că m-am cuprins şi am băut 15 minute apă minerală ca să fac pat în stomac. Am ajuns acasă, zic şi eu că bat o labă ca tot omul şi mă pomenesc cu horcăieli în cameră, este Vasile care s-a îmbătat aşa de rău că nu a mai putut fii transportat la domiciliu, amu stau să mă gândesc dacă i-o trag sau nu, că e praf. Am lângă tastatură o cutie cu margarină, nu am mai făcut-o de mult cu domnia sa şi nu aş vrea să îl doară, doar suntem prieteni. Situaţia este delicată pt că nu vreau să fac gloşi motanul şi câinele meu care convieţuiesc în aceaşi cameră cu mine şi apoi să ajung să mă mănânce, ar fii păcat să nu mai fiu în relaţii bune cu dânşii pentru că, vă asigur că dogul meu face un sex oral de nota 10, trăim împreună de câţiva ani, de când m-am certat cu târfa de Cătălin, fostul meu snautzer pitic. L-am surprins în timp ce încerca să sodomizeze un foxterrier din vecini, vă las că amu vb cu LI

  2. bebiţu, singurul lucru pe care pot să îl spun atunci când citesc comentariile tale este:

    “AŞA. ŞI?”

Leave a Reply

