clear cut


aş fi vrut să păstrăm insula numai pentru noi, aş fi putut, desigur, dacă aş fi vrut, să renunţ la toate şi să deschid ferestrele larg, să îmi las pieptul înainte şi creierii în urmă. eu umblu cu insula în mine şi nimeni nu ştie. o să nasc pe la estuar, emilia va avea ochi albaştri.  (scrisori anonime către bărbatul fără nume)

în altă ordine de idei, astăzi ascultăm lali puna.

One thought on “clear cut

  1. am primit un telefon…vine la mine fosta mea iubire din facultate, domnul Vasile.m-a intrebat ce am de mancare acasa, cred ca e beat.am cu ce sa ma incalzesc, mai ales ca imi duce o litră de răchie ca să gust ce a fiert aseară.abia astept sa ma bag cu el in pat, eu m-am trezit la 8 ca imi era frig. pe birou am o sticla de coniac, ma uit la ea dar imi este lene să o beau…hai Vasile odată…sa rememoram cum am fost beţi în gară la arad şi ne-am bătut cu poliţia după ce am spart tot în birtul gării, noroc că am sărit într-un tren că altfel intram la puşcărie…ce vremuri…vasile a fost operat amu 2 săptămâni de hernie aşa că nu o să puitem face mare lucru…aşa că poate o să sun o prostituată, sau mă consolez cu motanul.mii foame,.

Leave a Reply

