bine aţi venit în noua mea căsuţă


am renunţat la anvelopă din motive tehnice. sau, mai bine zis, de plictiseală. de fapt, nici nu ştiu dacă voi fi în stare să renunţ cu totul la ea. până una alta, încerc să îmi fac culcuş aici. nu e deloc funny. dar nici nu vreau să fie funny. sunt un om serios. deocamdată o să am doar câteva categorii. o categorie necategorisită care se va numi “aiureLI”. apoi o categorie denumită “discovăreLI” în care voi încadra tot ceea ce înseamnă descoperirile mele, în special în materie de muzici, filme, cărţi, mâncăruri, parfumuri şi poziţii de sex. restul lucrurilor vor veni pe parcurs. cred că veţi putea comenta mai uşor aici. aşa să ne ajute dumnezeul mic al blogosferei.

Leave a Reply

