deci adidaşi pe blog de poetă


cum s-ar spune, dacă tot e vorba de alergat, să fie alergătură, aşadar. am găsit la JJB adidaşii care mi-au plăcut cel mai mult şi pe care i-am şi cumpărat şi de abia aştept să îi testez la “joking” :P, dar şi la badminton, cu băieţii mei mâine. ce părere aveţi? 🙂 tot astăzi am mai luat şi balsamuri de tot felul, de trup, de haine, de păr, de piele şi un fel de apă cu balsam frumos mirositor de pus în fierul de călcat pentru ca atunci când calci rufele, să o faci în mod plăcut şi să şi îmbălsămezi textila. de asemenea, nu m-am putut abţine şi mi-am luat nişte stockings plasă extrem de secsi care se lipesc pe pulpă sus, destul de negri ca să zic aşa şi un fel de lampă aromatizatoare pentru că, iată, mă ţin de chestii de fete. 🙂 şi dacă tot e aşa, mă duc să prepar şniţele de pui pentru că în seara asta am musafiri, adică Musafirul, adică Marius. În Leigh este şi astăzi noros şi răcoros şi în curând va trebui să îmi iau şi o geacă de ploaie pentru că nu mai ţine aşa. Menţionez că am luat şi pahare foarte înalte cu foarte subţire picior pentru vremurile în care Musafirul va dori să bea şi altceva decât bere. 🙂 Adică vin. Nu mai zic de dicţionarul Concise Oxford pe care l-am găsit la doar 12 lire şi de un Oxford pentru Business pe care l-am găsit INTACT la anticariat nou-nouţ cu doar o liră şi 50, achiziţie care îmi permitea să îmi aleg încă o carte gratuit, aşa că am luat un album de artă. despre restul destrăbălărilor mele, în episodul următor. acum, LA CRATIŢĂ, femeie!!!
Leave a Reply

