ţi-am colorat lumea


şi deşi este limpede acum ce este acela un albăstrel, am pus îndeajuns de multă culoare (cu excepţia celor de pe tine pe care le-am lăsat albastre cum erau) şi am aburit îndeajuns de bine geamul ca să nu te vadă nimeni decât aşa, ca o părere, ca prin colţurile ascunse ale memoriei, unde se depozitează totul felul, precum ştii. azi o să hoinăresc prin manchaster şi o să mă gândesc ce pot să-ţi cumpăr. aşa că să nu-ţi faci griji: nu răcesc, am umbrelă şi sunt foarte atentă cum şi pe unde traversez.

Leave a Reply

