doi doi doi


deci io fiind geministă am avut întotdeauna câte două exemplare din fiecare lucru:) inclusiv când vine vorba de coldplay şi depeche mode, nu mă pot decide pentru unii dintre ei, îi iubesc deopotrivă. cel mai frumos mi-a fost când am descoperit însă că şi ei se iubesc între ei, deci iubirea mea se întâlneşte undeva, la mijloc, ca să zic aşa, şi îi poate cuprinde. 🙂 deci, cum să zic: iată declaraţia de dragoste de la coldplay pentru depeche mode, de care io m-am bucurat foarte.

click pentru declaraţia de dragoste

Leave a Reply

