dintre toate ciudăţeniile englezilor, o să v-o povestesc pe asta


pentru că este legată de aparatul meu de fotografiat asupra căruia am meditat şi analizat timp îndelungat de parcă ar fi fost vorba să mă mărit cu el, nu să fac poze (nu vorbim încă de fotografii, da?) aşa. după ce am primit acordul şi binecuvântarea celor mai de soi fotografi pe care îi ştiu, am zis să caut modelul pe aici, prin regiune. unde de seamă e Currys. care are şi opţiune de comandă online. şi cum in store nu era, că am fost să caut, am decis că azi voi face comanda online. când deschid dimineaţă pagina de vânzare a canonaşului, preţul său SCĂZUSE. de la 239,99 la 215,99 pounds. ce argument minunat s-a ivit brusc pentru cumpărarea unui card de memorie de 4 giga, odată cu această reducere! fericită, îi comunic lui toblerone preaminunata întâmplare. toblerone e încântat pentru că lui îi plac cele mai avantajoase afaceri, chiar dacă e dispus să plăteasă oricât pentru pasiuni. dacă se prefigurează o reducere fie doar şi de 5 lire tot se numeşte o afacere avantajoasă. aşaaaaa. vin io de la plimbări, cumpărături şi toate alea, repede să fac comanda. înscriu adresă, date de contact (ale lui toblerone) şi las pagina deschisă frumos că ajunsesem la partea hard, cea cu cardul, care card îi aparţine susnumitului şi susnumitul nu ajunsese încă acasă. vine toblerone de la clinică, mâncăm, ne bucurăm de reuşita în semifinale la canoe a româniei (atât la dublu, cât şi la single) şi hai să trecem cardul. de la proba de maraton la înot pe toblerone îl ia somnul şi zice Dormitez 30 de minute că leşin de somn şi apoi facem comanda. Li nu poate dormita că e un moment istoric. Şi după ce aude din dormitor sunetul suav de sforăit al găluştii, zice ea să se mai uite pe comandă şi să admire canonaşul iar. Şi aici vine surpriza. Site-ul de vânzare al magazinului Currys m-a delogat pentru că stătuse mult timp aşa, chipurile, şi nu făcusem nicio mişcare, şi la un refresh de pagină, ce văd?! APARATUL MEU CANONAŞ costă 239,99 de lire, adică hasta la vista reducere, uite cum ţi-am făcut-o, în nicio oră te-am lucrat, am văzut că vrei să-l cumperi, aşa că, ia cumpără-l tu la preţul fără reducere, că noi nu este proşti. Furios, Liul sună la Customer Service şi întreabă acolo: Păi, bine, domle, acum o oră, maxim două, de dimineaţă, aparatul ăsta costa 215,99 lire şi acum este din nou 239,99 de lire?! Cum e posibil? În plus, dacă în motorul de căutare introduc preţul 215,99 de lire ca să văd ce produse mai au preţul ăsta (crezând că poate mi s-a părut şi am văzut altceva), motorul de căutare mă duce exact la aparatul meu, dar pe el scrie 239,99 de lire. Băiatul politicos de la Customer Service zice calm că se fac updatări ale preţurilor şi de aia. Zic: Hai, domle, dar chiar aşa, din oră în oră. Cică, da, din oră în oră. Şi m-am enervat rău, nu pentru 20 de lire diferenţă, ci pentru idee în sine. Aşa că nu ştiu ce o să fac. Că sunt prea nervos. Aştept să se trezească toblerone care va zice Hai, mă, lasă, dă-i încolo, ia-l aşa. Dar nu, mie chiar mi s-a pus pata şi mă mai gândesc. Şi dau refresh la pagină, că cine ştie….

aici e canonaş de îl vreau io

UPDATE DE ULTIMA ORA: la dixons e 209 lire, hihi

One thought on “dintre toate ciudăţeniile englezilor, o să v-o povestesc pe asta

  1. din cate stiu eu in uk – de la niste prieteni de stau pe acolo – de te arati interesat de un produs de mai multe ori de pe acelasi calculator (ip) iti pune iarasi pretul mare.

    incxearca cu alt calculator (ip) si vezi ce se intampla.

    daca merge spune-mi si mie

    sa-ti fie bine oriunde mergi,li 🙂

    te-am pupat

Leave a Reply

