câteva poze din plimbarea în parcul Pennington Flash


deci am zis poze, nu fotografii, da? fotografiile vor veni în curând, odată cu canonaşul asupra căruia şi alice, şi marius, şi eugen, şi ionel au zis numai de bine. aşadar, într-o zi cam noroasă, marius ne-a suit în maşinuţă şi ne-a dus la pennington flash. avea şi pâinică să hrănim lebădoii care erau extrem de nehaliţi, deşi toată lumea îi hrănea. se pare că o lebăduţă s-a îndrăgostit de toblerone căci s-a aşezat la picioarele lui, ca un căţel, şi nu mai pleca de acolo, şi toblerone era extrem de mândru, şi marius şi cu mine am râs de el, că semăna cu un păstor de lebede. mai întâi, nişte poze mici, dar dacă vreţi să le vedeţi mari, puteţi da click pe ele, pur şi simplu.

tenişii mei de champion şi un lebădoi

adunătură de păsărilă

studiu asupra modului în care se hrăneşte lebădoiul

un soi de luminiş

imagine de la punctul de observaţie ascuns în frunziş

acum urmează nişte poze medii.

poză cu glugaţii mei care îmi fac mie toate poftele (detalii în emisiunile următoare) care stau ca nişte ştiuci sub trestii la pândă la obiectiv /că deşi sunt ditamai medicii de 28, respectiv 31 de ani, ei, de fapt, sunt nişte băieţei şi le cam place să descopere ei chestii/mai specific că pe geaca de ploaie a lui toblerone scrie COMPLICES 🙂

aici li încerca să surprindă şi frunzuliţa şi plantele acvatice şi cerul înnorat în acelaşi timp. cam multe, ha?

urmează pozele mari

şerpuitor

obsesia lui toblerone, el a făcut poza asta.

şi poza care îmi place mie cel mai mult şi pe care n-am prelucrat-o deloc. pe asta, ultima, chiar vă rog să faceţi click, să vedeţi mai bine. 🙂 pe pod scrie “troops home”, am vrut să fac o poză şi cu acest detaliu, dar mi-era să nu râdă ei de mine, să zică, na, că mă prostesc. în curând, o să fac ce vreau şi o să vă arăt tot ce vede ochiul meu. 🙂 promit.




Leave a Reply

