filmul despre mine şi despre tine


dintre toate filmele pe care le-am văzut, cred că ăsta e filmul despre noi. să nu te superi că îi îndemn şi pe prietenii mei să îl vadă. trebuie să le spun şi lor. sunt şi ei de ai mei. şi dacă au încredere în mine, vor căuta filmul şi îl vor privi. o să le spun că am cumpărat filmul ăsta pur intuitiv, nu citisem nicăieri despre el, doar pe copertă scria că este cel mai bun musical contemporan şi că a luat Oscarul pentru soundtrack. s-a tradus la noi “odată ca niciodată”. ştii ce am aflat azi? că cei doi, glen hansard şi marketa irglova sunt împreună în realitate. nu e îmbucurător? şi am mai aflat ceva. acolo, unde el întreabă în cehă “îl iubeşti?”, aşa cum ai prevăzut tu, ea spune “te iubesc pe tine”. şi el rămâne oricum nedumerit şi eu cam eram, dar am citit pe net, nişte cehi au tradus pentru noi. 🙂 să te uiţi şi tu la trailer, chiar dacă ai văzut filmul. o să îţi placă. o să caut toate melodiile. o să le ascultăm iar.

Leave a Reply

