cum să te simţi mai bine cu tine când ţi-e rău


pentru că deocamdată sunt încă bolnavă, am inventat lucruri cu care să mă alint.
în afară de cărţile şi filmele mele, de prietenii mei cu care mai zâmbesc, dar virtual, de Marius, care este singurul nostru prieten de aici, am inventat nişte mici trucuri cu care mă alint şi vreau să vi le arăt şi vouă:

– unul este când adun jaluzelele la fereastră într-un colţ ca să intre lumina şi se face un pic curent şi ele se lovesc unele de altele şi produc un sunet ca de osişoare amuletă uşor atinse. e un sunet foarte plăcut, ca o gâdilare şi de fiecare dată îl descopăr altfel.

– alt lucru este că am cumpărat două căniţe foarte vesele: pentru toblerone cu nişte văcuţe şi pentru mine cu oiţe, pentru că sunt în perioada “oiţe”, adică am şi pantaloni scurţi roz cu nişte multe oiţe pe ei, şi când mă supără toblerone rău de tot, mă întorc cu fundul la el şi îi zic: Kiss My Sheep, dar nu zic serios, zic în glumă. Şi el râde. Şi dacă nu îi e somn, îi zic: Numără-mi oile de pe pantaloni, dar el oricum adoarme repede pentru că e foarte obosit că munceşte mult.

– un alt lucru este că am găsit, în sfârşit, o loţiune de corp foarte frumos mirositoare şi de bun simţ, care pur şi simplu mă duce în altă lume şi mă face să iubesc tot ce e în jurul meu. Tot din gama asta am mai luat şi un lapte, lapte de-a binelea, de corp şi un fel de sare de baie, foarte frumos şi săpun. Aşa simt eu că în baia mea e propriul meu Sanctuary .

– pentru baie am luat ceva care mă adoarme instantaneu după ce mă joc bine cu spuma şi bulele, din Londra, un fel de Chi care îi echilibrează Liului energiile. Este un set drăguţ de care sunt tare mulţumită.

– tot din Londra, am luat un parfumel shimmering, dar cu care nu mă dau prea des, are un fel de particule strălucitoare, care rămân şi pe piele, nu strident, se văd numai în soare. miroase uluitor. are şi ginger. Se cheamă foarte frumos, tot de la Molton Brown: heavenly-gingerlilly


am chiar o “recenzie” despre parfum:

“Has soft and understated aromas of indian tuberose and ginger and leaves a subtle sheen on your skin” de la D aily Express Saturday Magazine

– alteori, mă bucur de băuturile smoothie care sunt foarte concentrate, în sensul că au numai fruct şi nimic altceva, un fel de nectar incredibil de gros şi păstos. Preferatul meu e cu ananas, banane şi nucă de cocos. Cel puţin în perioada asta.

– una dintre cele mai frumoase poezii pe care le-am descoperit aici este cea despre somn. e o întreagă teorie, ca să zic aşa. e vorba despre
Horlicks, ţie, Cătălin, ţi-ar plăcea, că tu eşti cu lucrurile astea, bine, tu cu cafeaua, dar te-ai gândit vreodată la o băutură care să te ajute să dormi mai bine? Scrie inclusiv pe wikipedia despre ea, aşa cum îţi place ţie să citeşti acolo.

– ar mai fi de spus că pândesc zilnic ploaia, pentru că, deschizând ferestrele, e pericol ca ea să apară dintr-un mare senin şi să îmi intre în casă. aşa că stau cu bunghiul pe cer şi de fiecare dată mă surprinde nepregătită şi alerg prin toată casa să închid toate ferestrele şi ea tot intră cu degetele ei subţiri pe geam şi îmi aruncă nişte picături, aşa, ca să îmi facă în ciudă.

– cât despre iubire şi prietenii mei, sunt toate în mine, într-un mod aşa de liniştit încât, dacă aş muri, nu mi-ar părea rău. (cât am scris astea, alice mi-a zis dacă vreau o frunză şi eu nu i-am răspuns şi acum o să zic Da şi sper ca ea să înţeleagă).

(săptămâna viitoare sper să am aparatul foto pe care mi-l doresc, adică Canon 450D, dacă nu mă încurc, o să vorbesc despre el, apoi o să vă vorbească el singur).

ps. am pus cam multe linkuri, dar voiam să vedeţi despre ce vorbesc. alt ps. alice mi-a trimis frunza. este incredibilă. al treilea ps: dacă nu vă place că începe melodia când intraţi pe blogul meu, puteţi să faceţi click mai jos, la player, pe cele două liniuţe de pauză, şi nu vă mai deranjează.

Leave a Reply

