deci ce alte cărţi am mai luat ieri pentru forma valizei mele


Attila Bartis – Tihna
Jeffrey Eugenides – Middlesex
Bogdan Popescu – Cine adoarme ultimul
Sorin Stoica – O limbă comună
Claudia Golea – Planeta Tokyo
Simona Popescu – Exuvii
Radu Vancu – biographia literaria
Adrian Chivu – schizosonet
Kiki Vasilescu – Romanul românesc pervers
Elena Vlădăreanu – europa. zece cântece funerare.

precum şi filmul

Andrei Rublov de Tarkovsky

pentru eugen am luat fetişul lui răzvan ţupa şi ghinga lui coman, dar mă gândesc încă dacă să i le dau sau să le iau cu mine, cum că exemplarele mele sunt deja la tulcea şi parcă mi-i dor.

alte cuvinte nu mai am.

One thought on “deci ce alte cărţi am mai luat ieri pentru forma valizei mele

  1. mi-a placut f tare schizosonetul lui adrian chivu, am citit in nu mai stiu ce revista mai multe detalii despre el, he seemed so interesting. and so hot looking. sa ai grija de tine, li!

Leave a Reply

