deci ce cărţi mi-am mai cumpărat ca să plec cu ele în valiză


Marin Mincu, Moartea la Tomis. Jurnalul lui Ovidiu

Paul Auster, În ţara ultimelor lucruri (ptr că o aveam,dar am dat-o şi n-o mai am)

Ştefan Agopian, Tobit

Mitoş Micleuşanu, Kasa Poporului

Cosmin Perţa, Cântece pentru Maria

Claudia Golea, Vară în Siam

Ştefan Agopian, Sara

Nora Iuga, Fetiţa cu o mie de riduri (ptr că o aveam,dar am dat-o şi n-o mai am)

Anais Nin, Henry şi June

Vlad Molodovan, Blank

Kata, Răufăcătorul vorbeşte

azi merg la chioşcul muzeului literaturii şi mai iau cărţi. cu mine voi mai lua în afară de acestea:

longmanul
iustin panţa
urbancolia lui sociu
clopotul de sticlă
jurnalul unei fiinţe greu de mulţumit
dicţionarul economic
gramatica limbii franceze
şi vasile leac

am fost cu fluturaşa la sibiu şi ea a zis aşa:





după care a tăcut

One thought on “deci ce cărţi mi-am mai cumpărat ca să plec cu ele în valiză

  1. Adică ai fost în Sibiu și nu ai dat un semn… 😦 Foarte interesantă lista de cărți. Și îmi place prima ta poezie de dragoste. E ceva foarte firesc în ce spui tu acolo… și trist în același timp… urmăresc cu privirea rochița în dungi plutind pe ape… Don’t drift to far!
    Cristina

Leave a Reply

