aici se face totul în linişte


vizita la neurolog a decurs bine. va trebui să fac două analize nesimţit de scumpe, dar nu asta ar fi problema, ci faptul că nu am unde să le fac până pe 1 august. aşa că, spre disperarea celor cărora le pasă, nu o să le fac. să vedem ce-o să se întâmple.

în această fotografie, una dintre cele mai mari alintături din drumul taberei face ditamai balonaşul şi el încă mai era, dar am apăsat io să captez mai devreme, să nu care cumva să se spargă.

aici este o armată de baloane pe care nu aveam cum să le surprind altfel decât în mişcare

plus un soi de tangente pe balonaşe tangente de soare pe care poate că sufletul meu a alunecat uşor uşor fără să facă poc

aici sunt balonaşele pic şi poc în care ne-am oglindit pentru o vreme şi ochii şi visele

aici balonul ne arată nouă ca în palmă diverse culori şi imaginăm diverse lucruri câte ar putea el ascunde şi căutăm răspunsuri.

a fost frumos în herăstrău. de abia m-am trezit. sunt cuminte. mai sunt 11 zile.

Leave a Reply

