I cry for you on the kitchen floor


a
deci azi este o zi frumoasă ca o lamă strălucitoare.
pe lângă faptul că prietena mea, lavi, nu se cuminţeşte (aşa e ea!), aşa că trebuie să stau la telefon minute întregi să îi dau la latifundiar ca să-şi revină, în rest, sunt tot în vacanţă, îmi fac părul, unghiile şi ce se mai poate face prin zona de eu, la modul firesc şi simplu.

am cumpărat Lavinucea – Lavinia Bălulescu – care m-a dezamăgit iremediabil, cu excepţia unor imagini deosebite, aşa de tare m-o dezamăgit că am adormit lângă ea, bând şampanie 🙂

pentru că încă mai fac bagajele, a trebuit să arunc o sumedenie de lucruri, printre care, inclusiv colecţia mea de sticle de bere (partea III), alcătuită cu zel şi sete alături de toblerone, adică nu vă imaginaţi că am băut io astea. o să mai arunc nişte haine pe care oricum nu le mai port, adică nu le arunc, le pun unde pun locatarii acestui bloc hainele pentru oameni sărmani care poate vor vrea să le poarte. caut cărţi interesante pe care să le cumpăr săptămâna asta, vă rog să mă anunţaţi dacă aţi găsit ceva. dacă sunt şi de poezie, cu atât mai bine. revin din ploaie să vă zic cum se vede lumea.

One thought on “I cry for you on the kitchen floor

  1. Am avut si eu colectie de sticle de bere. Am avut Weierstephaner, cea mai veche fabrica de bere din lume, Javer care e cea mai amara bere din lume, apoi ceva bere chinezeasca (parca am vazut si la tine sticla), bere din Tunisia, etc

Leave a Reply

