ok, blog de li egzistă


chiar dacă a trecut o perioadă în care am fost prinsă cu tot felul, inclusiv sex, foarte mult sex, vara îmi place să fac sex (ok, v-aţi şocat destul? să trecem mai departe), deci chiar dacă am fost prinsă cu tot felul, BLOG DE LI se egzistă atâta timp cât egzist io.

nu ştiu ce veşti să vă expun mai întâi, dar majoritatea prietenilor mei le ştiu deja.
nu, nu mă mărit.
nu, nu fac copii deocamdată.
nu, nu o să salvez planeta.
nu, nu o să revoluţionez poezia.

am împlinit treişunu de ani şi mi s-au schimbat nişte chestii, dar cum nici io nu le ştiu prea bine, zic că ar fi fain să nu vă confuzez. mai bine vă anunţ prin oamenii dragi mie:

– corina a luat atestatul de traducător de la ministerul justiţiei; corina este fosta mea colegă care m-a urmărit până pe feisbuc, aşa de dragă îi sunt. spun fosta mea, pentru că în prezent, io nu am niciun job, deci sunt în vacanţă şi umblu pe la medici şi mă caut. din păcate, încă nu mă găsesc.

– mama a învăţat să vorbească pe messenger şi o face cu mare chef. mama e cool, precum şi bunica. bunica pentru că la optzeci de ani are o viteză pe stradă de speriat şi bunicul pentru că s-a apucat să amenajeze garajul ca la carte, nepăsându-i de sugestiile răutăcioase ale mamei de a deschide acolo un bar de striptiz. bunicul, de altfel, om de viaţă, vânător, pescar, acordeonist şi şofer pe ambulanţă. bunic cool, adică. – evident, în zodia taurului.

– onuc se plimbă prin cehii şi este tot mai frumoasă şi tare mi-e că se mărită înaintea mea. asta e, soarta.

– cătălin nu a învăţat să cânte la teremin, dar se face tot mai frumos pe zi ce trece şi io-l văd şi mă uit ca proasta şi nu zic nimic că-l spariu.

– apropos de cătălini, vărmiu, cătălin şi el, este un erou care lucrează în sulina la Poliţia de Frontieră, deşi putea alege să plece din Tulcea. Îi place ce face şi într-o seară am stat într-un restaurant plutitor, cu doi danezi care ne-au agăţat de-a binelea, io cu părerile mele triste despre românia, el cu mult optimist, de s-au confuzat danejii rău de tăt şi n-au ştiut ce să mai creadă.

– bro e jmecher şi devine cel mai inginer de vinificaţie din românia, îi place, conduce o maşină care nu ştiu cum se cheamă şi îi cumpără soţiei lui ghivece cu flori şi apoi se ceartă cu ea cu privire la locul în care să le amplaseze. io mă uit la ei când îi văd aşa lipicioşi şi mă cam mir cum pot fi oamenii aşa de constanţi, dar asta se întâmplă unei Fecioare, cum e bro, iar mie, nu prea. acum despre bro se mai poate spune că se cam plimbă prin ţară şi se concedieşte, lucru care mi se pare normal. pentru conformitate, nu mă pot abţine să nu vă arăt poze cu bro, pentru că e cel mai important bărbat din viaţa mea.

deci aici e fiul lu mama conducând spre prahova, destul de concentrilă, orişicât, mai ales că nu de mult s-o făcut cu carnet. adică, şi constipat, un pic aşa. hei, felicitări, bro, e bine, e bine, dar de ce ne apropiem aşa vertiginos de stâlp? 🙂

deci aici este tot bro, în galben, cu profil de guşter saudit, bucurându-se de răcoarea prosopului ud şi de o soţie care îl iubeşte în aşa hal încât îl pozează din orice poziţie.
aici, ştiu că nu vă vine să credeţi, dar bro salva LICURICI SINUCIGAŞI care se aruncaseră în fântâniţă. nu putem spune că n-a încercat să salveze planeta, nu? după cum observaţi, cuplul lazăr bea apă plată cu lămâie din sticle de cola light, ba nu, era apă de izvor, scuze. cât despre sandalele lui bro, sunt de la rubrica NO COMMENT, dar râdem pe sub mustăţi.

– floricica face cele mai frumoase rochii de miresică de pe planetă şi de donşoare de onoare. firma ei se cheamă tapuf pentru că aşa am botezat-o io, şi şi-a făcut şi ochelari, că efectiv nu mai vedea bulinele de pe materialul cu buline, şi şi-a adus şi îmbunătăţiri dentare şi zâmbeşte ca-n reclamă acum, ce-i pasă ei?! floricica vine cu roşiile şi castraveţii pe farfurie netăiaţi şi io zic, Dar văd că ai salată acolo, dă-ne aşa şi ea zice Eh, păi ştiu că eşti simandicoasă şi nu vrei amestecate şi cu ulei, voiam să ţi le tai separat cum îţi place ţie. Mi s-a părut foarte frumos şi m-a uns aşa.

aici floricica stă într-un cadru care o caracterizează şi cu o fustă a cărei idee a FURAT-o de la mine, dar ce să zic? rezultatul contează 🙂

aici floricica se antrenează pentru îmbrăţişania de bro.

– ştefan a avansat în grad, dar nu pot să spun despre asta, că nu crecă am voie, e strict secret. plănuim să ne întâlnim de o sută de ani, dar io mă fofilez, că, uite, scriu la blog sau citesc la urmanov.

– gulie, ca şi lidia, a încheiat facultatea şi e licenţiat, deci şomer, deci poet, ce pana mea?! sunt mândră de gulie, ca şi de lidia, pentru că numai ei ştiu ce cartofi prăjiţi au mâncat ca să termine facultăţile.

– dj george ichim a produs un “mad bikini remix” pe care l-am ascultat la căşti pe stradă către cabinetul medicului şi i-am trimis semeseuri cu indicaţii despre minutele la care mi s-a părut cel mai cool şi, evident, cu bâţâit în tramvai, lucru care nu mă deranjează câtuşi de câtuşi.

– cristina, o fată din sibiu pe care n-o cunosc mi-a trimis o poză cu aurici arici pogonici de care m-am bucurat foarte mult. imediat, ca să nu rămână la
urmă, eugen mi-a adus şi el un arici pe care îl cheamă cum îl cheamă şi pe el.

iată ariciul de la cristina. pe cel de la eugen nu vi-l arăt pentru ca să nu mi-l deocheaţi, ochioşilor:

aici este semnatara blogului, adică io, într-o fotografie ce vrea să vă întrebe despre cum credeţi că îmi stă lila, pentru că io aşa am de gând. vă rog să nu vă speriaţi, trec printr-o criză de personalitate. specific că accept orice comentarii privitoare la nasometrul meu, de altfel, el fiind aşa doar din pricină de unghi de fotografiere, fiind de obicei micuţ micuţ şi pricăjit. 🙂

7 thoughts on “ok, blog de li egzistă

  1. :))) auzi tu la ea – sa ma marit inaintea ei:))). Pt mine blog de li exista in fiecare zi, chiara daca tu donsoara ai cam tras chiulul – dar motivat bineinteles – ca onuc stie de ce!!!
    mi-a placut mult ce ai scris si ca te reinventezi – by the way – iti sta bine mov, am fost si eu cukoarea asta in tineretea mea:)), iti dao stare de Bine dar ii sperie pe unii)). auzi la ea, sa ma marit!! :))) Onuc

  2. buna dimineata. ori g’dday dear?:P

    mi-a cam fost dor de tine..
    la multi ani, draga mea fosta colega si mereu prietena!
    ce sa zic…? as vrea sa mai intri pe mess, sa mai scrii pe blog, sa mai comentezi pe al meu, sa ne mai vedem, sa ne mai auzim macar… iar… daca pleci, ia-ma si pe mineeeeeeeeeee

    alin.

  3. Auzi auzi… multam fain de felicitarile implicite in anuntul cu certificatul… doar ca e de la Ministerul Educatiei si culturii sau ceva pe aici… pana la autorizatie mai am ceva cale birocratica de batut… dar ce mai conteaza? important e ca el, certificatul, este luat si mai scrie si lumea de mine cu ocazia asta.
    Fain de tot lila-ul cela din poza… sa fie fotoşop? 😀 iti sta bine, de fapt nu asta conteaza, important e ca incerci lucruri noi.
    Mi-e tare rau cand citesc cuvantul “fosta” colega, zau asa, nu imi place deloc… dar stiu ca pentru tine va fi mai bine si imi trece.
    Sa stii ca mie perzonal imi este dor de tine, sper sa te mai vad sa te mai tzuc odata si si si… nu mai stiu ce sa mai scriu. Dar ai inteles tu tot 🙂 Corina

  4. deci la multi ani?!

    🙂 pup maaaaaare.

  5. onuc, dar dacă io prevăd aşa, ce te faci?

    oooo, dar, mister chocolate, ce dor ne era de dumneavoastră ca un zid de o fereastră :). şi mie mi-e dor de tine. plec pe 1. 😦

    corina, da, prelucrare foto, un alt program, nu zic care, am înţeles io tot, şi mie mi-e dor de tine şi mă bucur că am avut şansa acestei întâlniri. salută-l pe Marius, o să vorbim din uk când o fi vorba de aparatul foto, ştii, tu.

    veronique, ziua mea fu pe 8 iunie, ă hă hăt 🙂 dar mulţumesc, frumuşico!

    să mai veniţi la blog de li că el pentru voi se scrie 😛

  6. Un pic de mov face bine oricind, nu?!… Subscriu la idee, mai ales ca in ultima vreme am feelinguri cu mov si cu verde si imi cumpar hainute in aceste minunate culori.
    Ariuciul meu e fericit ca a ajuns cunoscut pe net, motiv pentru care m-am hotarit sa il botez… de azi il cheama Fluffy!
    Have love and fun pe la uk! Si mai scrie si pe aici, pentru noi, cetitorii…

  7. Anonimul de mai devreme = Cristina, n-am reusit sa scriu cu numele meu 😦

Leave a Reply

