micuţa mea dramă


că nu am reuşit să mă stabilesc în sibiu
că trebuie să trăiesc printre englezi lenţi şi aproape autişti
că trebuie să fiu departe de mama
că tata e şi mai departe
că nu reuşesc să-mi dau seama ce se întâmplă în momentul ăsta în literatura română
că nu am acces la literatura în limba engleză aşa cum se scrie ea AZI
că nu ştiu ce boală am deşi am fost la medici şi îmi tot apar chestii simptomatice
că sunt totuşi sănătoasă mă mişc raţionez muncesc şi nimeni nu-şi dă seama
că m-am îndrăgostit de o femeie pe care o cheamă kerry şi care e fotograf
că nu reuşesc să exprim ce simt şi, de fapt, nu mai am nevoie de asta
că nu ştiu să cânt a treia mişcare a sonatei lunii
că trebuie să împart iubirea la telefon şi pe mess pentru că nu mai avem timp cu toţii
că şobolanii aerului, adică un fel de porumbei, îmi lasă chestii pe balcon
că am făcut un avort şi chestia asta nu mă mai chinuie deloc
că nu scriu mai bine revista deşi aş putea câteodată însă îmi pică softul pur şi simplu
că nu lucrez în radio că nu lucrez în radio de ce nu lucrez în radio când asta ştiu să fac cel mai bine
că nu pot să îi cumpăr fratelui meu o casă a lui
că românia va vota în curând şi că a-i cere românului să voteze mi se pare cea mai mare nesimţire şi cel mai mare tupeu evăr
că îmi place să port rochii peste pantaloni
că nu am învăţat matematică
şi în general că românia nu a făcut nimic pentru mine deşi i-am plătit taxe de la 18 ani
şi în general că bucureştiul mi-a supt amintirile şi sufletul transformându-mă într-un fel
de pompă de vacuum cu alt fel de ochi şi alt fel de mers

3 thoughts on “micuţa mea dramă

  1. ca nu mai e veronique sa ti zica ce bine arati azi. 🙂 pup mare mare!!

  2. nu prea îmi vine să cred că eşti aici.
    mi-a fost dor de tine.
    îmi este.

  3. … “nu prea”? :):)
    pai nici nu sunt. sau sunt? oi fi. sau nu prea oi fi… mai stii?

    dar de ce nu-i spui tu gandac pur si simplu lu ala uratul?

Leave a Reply

