când eram mici


nu foarte mici
dar nici foarte mari ca acum
aveam o casetă
pe care eu am primit-o
muzica se auzea prost
destul de prost

şi ascultam melodia asta
eu şi cu bro
care era încă şi mai mic decât mine

şi ne apuca plânsul

bro era foarte blond
blond ca un neamţ
cum spunea bunica
şi scria pe un caiet mare
povestiri cu dinozauri

şi credea că aia e cartea lui
avea şi titlu
şi copertă

chiar semăna cu o carte adevărată

(in poza: Big Brother, Lucian, adicatelea cel mai important barbat din viata mea caruia i-am si dedicat poemul)

Leave a Reply

