tata (Adrian Urmanov, Sushi, Ed. Brumar, 2007)


da tată şi mie
îmi vine să vărs când eu sunt plin şi
ceilalţi varsă afecţiune în mine şi eu
sunt singur ca o piatră îngropată cu mortul
şi asta deşi
mănânc cu multă lume la masă şi
strâng mâinile multor oameni

da tată şi eu
opresc maşina
pe marginea drumului ca să plâng
tu de la serviciu acasă
sub turnul clopotniţă eu
da tată şi eu îmi doresc să aranjez lucrurile
şi vieţile celor care depind de mine
indiferent dacă eu vreau sau nu
şi să plec

oriunde

One thought on “tata (Adrian Urmanov, Sushi, Ed. Brumar, 2007)

  1. dragostea mea pentru tine
    e o panică e o frezie pocnită de brumă vreau

    să fiu văzut / fă-mă să crăp
    de durere – îţi voi arăta tot ce vrei din mine

    analizează-mă / dragostea mea
    pentru tine e inutilă

    şi fragilă
    şi dragostea mea vrea să se urce pe tine

Leave a Reply

